keijjjo
- Liittynyt:
- 31.7.2005 11:19
keijjjo
- Liittynyt:
- 31.7.2005 11:19
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
- Liittynyt:
- 12.6.2003 13:17
just... täällähän vallitse aivan erinomainen meininki...
olisiko neuvoja mitä kannattaa tarkistaa ennen 1000km+ reissua, siltä varalta että itseltä unohtuu jokin jutska..
nää tavalliset: ilmanputsari, jarrut ehkä, peräöljy, kaasari, ilmanpaineet yms..
keijjjo
- Liittynyt:
- 31.7.2005 11:19
minnekkäs oot menossa ku noin pitkän reissun teet?
Keppis-
- Paikkakunta:
- Järvenpää/Helsinki
- Liittynyt:
- 18.8.2005 17:35
BossMan kirjoitti:just... täällähän vallitse aivan erinomainen meininki...
olisiko neuvoja mitä kannattaa tarkistaa ennen 1000km+ reissua, siltä varalta että itseltä unohtuu jokin jutska..
nää tavalliset: ilmanputsari, jarrut ehkä, peräöljy, kaasari, ilmanpaineet yms..
Tulppa, hihnan kunto?
winner
- Liittynyt:
- 7.8.2002 7:43
Terve!
Kaikkien vaijerien kunto, erityisesti yläpäästä, mistä sisävaijerin rispaantuminen tavallisesti alkaa.
Tulpanjohtimen kunto, onko eristeessä hankaumia.
Variaattorirullien kunto, jos paljon ajetut.
Jos odotettavissa pimeässä tai hämärässä ajoa, harkitse etu- ja takavalopolttimon vaihtoa etukäteen.
Jos peräoljy ei vuoda ulos, eikä variaattorikoteloon sisään, on sitä jäljellä sama määrä kuin olet perään joskus laittanut, ei tarvitse erikseen tsekata.
Kunnollinen litran-parin varapolttoainesäiliö ei tee pahaa.
menestystä matkalle
winner
hepo
- Liittynyt:
- 2.7.2006 10:50
onko kukaan laittanu taka varin jousta vahvemmaksi... parantaako kulkua/ kiihtyvyyttä entä miten etukatteen saa irti rikkomatta mitään
itselläni 55 suutin ja prikka pois kulkee n. 55km/h
karu_pappa
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 14.7.2006 13:14
hero
Viimeksi muokannut karu_pappa päivämäärä 19.7.2006 21:43, muokattu yhteensä 1 kerran
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
- Liittynyt:
- 12.6.2003 13:17
ajelen tyttöystävän kanssa täältä itä-suomesta vähän etelään ja takaisin...
n.1400km ainakin tulee mittariin..
Rullat ovat kyllä kuluneet, mutta ei taida ehtiä niitä uusia...
5.5 litran gallona tulee erittäin tarpeeseen, sille piti amistella tarakkakin... pitää ottaa kuvia...
kiitoksia Winnerille pikalistasta...
+10000km ajettu eikä oo vielä tielle jättäny, toivottavasti ei jätäkkään:)
Onnittelut uudelle tulokkaalle heropukkiklaaniin!
menestystä uuden ostoksen kanssa:)
itse suosittelen modaamattoman vakioputsarin kanssa n.55-60pääsuutinta.
karu_pappa
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 14.7.2006 13:14
winner
Viimeksi muokannut karu_pappa päivämäärä 19.7.2006 21:44, muokattu yhteensä 1 kerran
satan
- Paikkakunta:
- vaasa
- Liittynyt:
- 24.11.2005 20:55
onko kukaan teistä "heroisteistä" koskaan edes ajetellut variaaattorin kotelon kiillotusta? sillä se on iha sa*tanan hikistä hommaa. en suosittele sillä vie ihan h*lvetin kauan aikaa.
Mc`Louis
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 3.3.2006 18:31
satan kirjoitti:onko kukaan teistä "heroisteistä" koskaan edes ajetellut variaaattorin kotelon kiillotusta? sillä se on iha sa*tanan hikistä hommaa. en suosittele sillä vie ihan h*lvetin kauan aikaa.
Mutta onnistuiko se, ja jos vielä saisi kuvaa? Itellä ollu kans mielessä kiillottaa.
Eka postaus tänne, galleriassa pari kuvaa herostani.
satan
- Paikkakunta:
- vaasa
- Liittynyt:
- 24.11.2005 20:55
kuvia löytyy galleriasta. kuvassa on vasta otettu maalit pois ja hiottu enimpiä karkeuksia pois.
onko teistä kovin moni onnistunut keulimaan pukin ympäri, sillä mulla tänään meni rekkari aika kivasti rullalle ku tuli clock´12 vedettyä ilman kuljettajaa, eli perseellä maassa ja voittaja jatkaa matkaa kaula pystyssä rekkari kipinää lyöden
Mc`Louis
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 3.3.2006 18:31
Kiitän! Ihan käsin oot hionnu, kävikä herolle muuta?
satan
- Paikkakunta:
- vaasa
- Liittynyt:
- 24.11.2005 20:55
no kyllä siinä se jalkatilan tukiraudat nousi ylös niin että jalkatila oli "aaltoileva". mutta en yhtäkään naarmua saanut katteisiin, todella pettymys
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista