MK96
Hellou, kertokaas joku kuristus tapa muu-kuin prikan hiominen roxiin joka menee ilman prikkaa sen ~65. Prikkaa en jaksaisi alkaa hiomaan ja huiput siihen ~57. Esimerkiksi rajoittaisi ilmansaantia? Kertokaahan ::)
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
Laita vaikka nappirajotin sit
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Fägg
Fägg kirjoitti:Ja sama paska täällä vieläkin, ja en muista kerroinko aikasemmin jo mutta röpötys&pätkiminen jatkuu ainakin siihen saakka kunnes saa edes vähän vauhtia vaikka loivasta alamäestä, mutta joskus riittää että on tarpeeksi kauan pysähtynyt. Ainakin tuntuu siltä, en varmaksi lyö.
Päivitystä: Toimi eilen hyvin kun oli viileää ja sateista, tänään on ollut melkein +20 ja aurinkoista ja tekee sitä samaa taas jonkun verran. Voisiko esim. yhden isompi lämpöarvoinen tulppa auttaa (BR8HS > BR9HS) vai onko kaasarissa jotain?
Vireinä ovat siis edelleenkin
Stage6 pro replica
malossin punaiset vp- ja kytkinjouset
prikka pois
74 suutin
Elzux
- Pyörä:
- Yamaha Aerox '04
Mistä löytää roxiin yläpään kaasuvaijerin? Katkes tänään ekan 10km jälkeen -.-
Piiskaa mua tulpanjohdoilla ja huuda mun runkonumeroo
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Elzux
- Pyörä:
- Yamaha Aerox '04
Sopiiko toi Motonetin, vaikka onkin Motorforcen pikakaasukahva?
Piiskaa mua tulpanjohdoilla ja huuda mun runkonumeroo
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Paremmin ku alkuperänen ja voit leikata vaijerin oikean pituseksi. Ainoo, että tossa ei tuu vaijerinkuorta mukana,mutt vanhakin käy, jos se on vaan ehjä.
Viimeksi muokannut thounimakarooni päivämäärä 14.7.2012 17:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Palezu
Fägg kirjoitti:Päivitystä: Toimi eilen hyvin kun oli viileää ja sateista, tänään on ollut melkein +20 ja aurinkoista ja tekee sitä samaa taas jonkun verran. Voisiko esim. yhden isompi lämpöarvoinen tulppa auttaa (BR8HS > BR9HS) vai onko kaasarissa jotain?
Vireinä ovat siis edelleenkin
Stage6 pro replica
malossin punaiset vp- ja kytkinjouset
prikka pois
74 suutin
Liian iso suutin.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Fägg
Itsekin vähän sitä mieltä, mutta mikä voisi olla hyvä? Voiko muka 2-4 pienempi eli 72-70 auttaa tuohon?
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 14.7.2012 17:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Poistettu tarpeeton lainaus.
Jaaso
- Pyörä:
- Aerox -00
Nyt joku kiva setä kertoo mulle mitkä säädöt hänellä on variaattorissa stage6 pro replican kans.
Ja en aio ostaa mitään multivareja enkä kytkimiä, eli vari ja kytkin on vakiot.Mutta alkaa vituttaan tuon paskan saaminen säätöihin joten aattelin kysyä mitkä säädöt muilla on.Variaattorissahan on siis prikka paikallaan.
Mulla on siis 4,3 rullat, vakiorullat, motoforcen kytkinjousisarja ja vakio kytkinjouset, malossin keltanen vp ja stagen strong/hard vp.
Eli mikä olisi hyvä yhistelmä nuista, vai pitäiskö jotain ostellakin että saisin hyviin säätöihin.
Kiitos!
Ps.Vakiopytty
Nahkela
- Pyörä:
- Aerox -11
Jaaso kirjoitti:Nyt joku kiva setä kertoo mulle mitkä säädöt hänellä on variaattorissa stage6 pro replican kans.
Ja en aio ostaa mitään multivareja enkä kytkimiä, eli vari ja kytkin on vakiot.Mutta alkaa vituttaan tuon paskan saaminen säätöihin joten aattelin kysyä mitkä säädöt muilla on.Variaattorissahan on siis prikka paikallaan.
Mulla on siis 4,3 rullat, vakiorullat, motoforcen kytkinjousisarja ja vakio kytkinjouset, malossin keltanen vp ja stagen strong/hard vp.
Eli mikä olisi hyvä yhistelmä nuista, vai pitäiskö jotain ostellakin että saisin hyviin säätöihin.
Kiitos!
Ps.Vakiopytty
Mikset vaan osta sitä multivaria, pääsisit tosi paljon helpommalla.
Dementikko
Itsekin ostaisin tapauksessasi Multivarin.
Mutta eikös porukka oo Pro Replican kanssa lähes poikkeuksetta suositellu Malossin 50% VP:tä ja kytkinjousia sekä noin 1g kevyempiä rullia?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Kyllä, itselläni toimii Replica parheiten 4,75 rullilla, Malossin punasella ja jotkut hemmetin jämäkät jouset, mitkä tuossa Hebossa on.
Migeta
mikä on aeroxissa vikana kun ei ota piikki ollenkaan kun ajaa mutta kun takarengas on ylhäällä niin silloin se ottaa piikin mutta silloinkin siinä kestää. Just on vaihdettu pytty ja kaasari ja sen jälkeen toi ilmeni sama vika oli ennenkin mutta sillon se korjattii pytyn kannen suoristamisella.
Nopea vastaus kiitos !
Nahkela
- Pyörä:
- Aerox -11
Saisiko vähän tarkempia tietoja esim mikä putki ja mikä suutin jne ?
Ja mites muuten tuollaiset Hebon tehoputket, onko laatukamaa? Kulkeeko sit täysii?
Viimeksi muokannut Nahkela päivämäärä 16.7.2012 0:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista