Piaggio/Gilera + Gilera Runner

Maley
Paikkakunta:
kempele
Liittynyt:
6.9.2008 16:20
Re: Gilera Runner SP 50

ViestiKirjoittanut Maley » 14.5.2011 11:34

Meni Derbiin vaihossa päikseen.
E: http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -_Zip.html <meneekö 2009 malliin?
Tavkastaja
Pyörä:
EI OLE
Liittynyt:
22.7.2010 0:39
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut Tavkastaja » 14.5.2011 12:41

Minkä kokoiset rullat ois hyvät prikattomaan ja hukkis tukittuun typhoniin? Taitaa olla myös kaasarin säädöt vituillaan, kun ei kulje ollenkaan täydellä kaasulla. Puol kaasulla kulkee paremmin.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Gilera Runner SP 50

ViestiKirjoittanut Shape » 14.5.2011 13:10

Ei mene, mutta tämä menee.

Tsekkaa muuten eka nopeusanturin liitin, joka on syylärin yläpuolella ohjausputken lähettyvillä. Pitäs päässä käsiksi siihen, kun ottaa ilmasuulakkeen pois.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Nimetön
Pyörä:
77cc & 250cc
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.10.2004 16:45
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut Nimetön » 14.5.2011 13:47

mushu kirjoitti:oks kelläää tietoo mitkä o typhoonin vm 04 vakio rullat ?


Tuossa vuosimallissa variaattori muuttunu jo isommaksi, eli 19x15,5 on koko. Painoa en osaa sanoa, käy kaupassa punnittemassa.
If speed kills, prepare to die!
Maley
Paikkakunta:
kempele
Liittynyt:
6.9.2008 16:20
Re: Gilera Runner SP 50

ViestiKirjoittanut Maley » 14.5.2011 14:36

Kiitos shapelle oikean sivujalan neuvonnasta! Mutta tosiaan tutkailin sitä vaijeria ni yks niistä kolmesta johdosta oli poikki sieltä mittarinpyörittimen juuresta.
strmix
Pyörä:
EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
Paikkakunta:
Hesa
Liittynyt:
21.3.2009 11:28
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut strmix » 14.5.2011 14:41

Painoa löytyy 6.5 grammaa.
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut Sudee » 14.5.2011 17:11

Tavkastaja kirjoitti:Minkä kokoiset rullat ois hyvät prikattomaan ja hukkis tukittuun typhoniin? Taitaa olla myös kaasarin säädöt vituillaan, kun ei kulje ollenkaan täydellä kaasulla. Puol kaasulla kulkee paremmin.


Max. 0.5G kevyemmät.
Aerox/Nitro osia
Pfly
Liittynyt:
15.5.2011 12:40
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut Pfly » 15.5.2011 12:47

Moro,

omistan piaggio flyn ja rupesi nyt tympimään tuo alkuperänen kilventeline. Se on aika järettömän kokonen..

Purin vähän katteita ja totesin että takavalot kiinnittyy kokonaan tohon telineeseen/lokariin. Eli rupeenko sahaamaan tota telinettä siten että valot saa siihen vielä kiinni? Sitä täällä oli typhooniin ehotettu.
Jos rupeen tähän, niin olis kiva jos olisi varalla tommonen alkuperänen teline ihan vaan jos ei lopputulos miellytäkkään. Ehdotuksia mistä sais alkuperäsen kilventelineen ostettua?

Sitten toinen juttu olis että onko olemassa jotain helppoa tapaa jolla saisin tohon vähän nopeutta lisää? Meinaan nyt sitä että huiput nousis ihan maximissaan siihen 60km/h, kun ton kovempaa ei oo tarvetta saada kulkeen. Ja kyllä, olen alottelija näitten kanssa.
Tavkastaja
Pyörä:
EI OLE
Liittynyt:
22.7.2010 0:39
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut Tavkastaja » 15.5.2011 15:29

Pfly kirjoitti:Moro,


Sitten toinen juttu olis että onko olemassa jotain helppoa tapaa jolla saisin tohon vähän nopeutta lisää? Meinaan nyt sitä että huiput nousis ihan maximissaan siihen 60km/h, kun ton kovempaa ei oo tarvetta saada kulkeen. Ja kyllä, olen alottelija näitten kanssa.


Prikka pois variaattorista.
Jos omistat pulttipyssyn niin ensin otat tuon variaattorin kopan pois. Ja sen jälkeen se mutteri, joka on lähempänä keulaa ei se joka on lähempänä takarengasta avaat sen pulttipyssyllä. Sitten siellä sisällä on niitä tavaroita. Otat ne siitä edestä pois, kunnes näet sen remmin. Remmin alla on se "prikka" joka pidentää remmin liikerataa. Otat sen pois ja laitat tavarat paikoilleen ja pulttaat kiinni.
Helppo juttu.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut Shape » 15.5.2011 15:55

Täältä löytyy kuvallinen ohje Piaggion koneisiin.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Tavkastaja
Pyörä:
EI OLE
Liittynyt:
22.7.2010 0:39
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut Tavkastaja » 17.5.2011 16:09

Minkälaista peräöljyä kannattaa tämmöseen koneeseen laittaa?
`Jartsa´
Pyörä:
Piaggio Nrg PureJet
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
20.7.2010 15:24
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut `Jartsa´ » 17.5.2011 18:48

Monenko kilometrin välein suunnillee kannattaa vaihtaa variaattorin hihna ?
-Peteh
Pyörä:
Gilera Runner Pure-Jet 50 "04"
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
2.4.2010 8:54
??

ViestiKirjoittanut -Peteh » 17.5.2011 21:04

Mikäs nyt on ku ennen meni runner jotain 70-75(oikeeta)(prikka vaan pois)ja nyt menee vaan 60. Mäntä vaihettu 2000km sitte ja hihna,rullat. alkaako olee pytty väljä tai jotain? :D tai ruiskus jottain? (ps. saako vielä mistään päivittettyä ruiskua?) kysees olis 04vm gilera runner purejet?
Tavkastaja
Pyörä:
EI OLE
Liittynyt:
22.7.2010 0:39
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut Tavkastaja » 18.5.2011 15:45

Meneekö PHVA/PHBG suuttimet weber- merkkiseen kaasariin, joka on piaggiossani?


Onkos muuten tuo variaattori 16x13 vai 19x 15,5? Tuolla scooter atackin mukaan on 19x 15,5 ? Eli on varmasti 19x 15,5? Kyseessä on 03 Piaggio Typhoon.
Nimetön
Pyörä:
77cc & 250cc
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.10.2004 16:45
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut Nimetön » 18.5.2011 17:19

19x15,5.
If speed kills, prepare to die!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista