antius
ei mulla ole mitään korkkia eikä tulppaa
oisko näissä vanhemmissa malleissa jossain piilossa?
avvine
mulla on fude skootteri enkä katsonut magneeton ajoitusta kohdalleen kun vaihdoin kampi-akselin. kumpi merkki pitää olla lohkon merkin kanssa samassa kohtaa T vai F. missä ja millainen on lohkon ajoitusten merkki??? onko se magneetton päin menevä pieni seinämä (noin 1cm magneettoon päin)?????
karkulainen
- Pyörä:
- VAG
antius kirjoitti:ei mulla ole mitään korkkia eikä tulppaa
Ne on ihan tavalliset pultit.
antius
karkulainen kirjoitti:antius kirjoitti:ei mulla ole mitään korkkia eikä tulppaa
missäs ne sijaitsee?? pystytkö jonkun kuvan laittamaan yv..nä???
avvine
antius kirjoitti:karkulainen kirjoitti:antius kirjoitti:ei mulla ole mitään korkkia eikä tulppaa
ihan takana variaattorin alla... mulla ainakin.
Henkka13
Myykääs mulle jonkunäkönen putki fudeen.
Eiks se oo iha sama mikä malli on, eiks kaikki putket mee mihin vaan kuha sama kone ja samannäköne?
Voin ostaa vakio putken tai sit jonku ''teharin'' jos ois ees jonku näköne änkkä. Tarjotkaa YV:l
-mättu-
avvine kirjoitti:mulla on fude skootteri enkä katsonut magneeton ajoitusta kohdalleen kun vaihdoin kampi-akselin. kumpi merkki pitää olla lohkon merkin kanssa samassa kohtaa T vai F. missä ja millainen on lohkon ajoitusten merkki??? onko se magneetton päin menevä pieni seinämä (noin 1cm magneettoon päin)?????
Se on se T merkki ja se menee sellaseen loveen mikä o siinä lohkossa. Mutta nokkaratas mikä on kannessa pitää kanssa laittaa magneeton kanssa samoihin ajoituksiin.
avvine
-mättu- kirjoitti:avvine kirjoitti:mulla on fude skootteri enkä katsonut magneeton ajoitusta kohdalleen kun vaihdoin kampi-akselin. kumpi merkki pitää olla lohkon merkin kanssa samassa kohtaa T vai F. missä ja millainen on lohkon ajoitusten merkki??? onko se magneetton päin menevä pieni seinämä (noin 1cm magneettoon päin)?????
Se on se T merkki ja se menee sellaseen loveen mikä o siinä lohkossa. Mutta nokkaratas mikä on kannessa pitää kanssa laittaa magneeton kanssa samoihin ajoituksiin.
nokkarattaan tiedän miten se pitää laittaa mutta missä kohtaa se merkki on siinä lohkossa?
Timo21
- Pyörä:
- Solifer XTR-50
avvine kirjoitti:-mättu- kirjoitti:avvine kirjoitti:mulla on fude skootteri enkä katsonut magneeton ajoitusta kohdalleen kun vaihdoin kampi-akselin. kumpi merkki pitää olla lohkon merkin kanssa samassa kohtaa T vai F. missä ja millainen on lohkon ajoitusten merkki??? onko se magneetton päin menevä pieni seinämä (noin 1cm magneettoon päin)?????
nokkarattaan tiedän miten se pitää laittaa mutta missä kohtaa se merkki on siinä lohkossa?
meet kyykkyyn,katot magneettoa,se on vasemmalla puolella.just se pieni seinämä magneettoon päin.
Solifer XTR-50 vm:08; 63cc sylkkä,Racing vari, 5,5gr rullat,Malossi vahvistettu valkonen vp ,Naraku Racing kytkin +1000rpm jouset,Stage 2 putsari,31kv Hi Speed Racing puola,Malossi Special hihna.
jerepe
- Pyörä:
- Fude RS12 / A4 B8
avvine kirjoitti:antius kirjoitti:karkulainen kirjoitti:antius kirjoitti:ei mulla ole mitään korkkia eikä tulppaa
ihan takana variaattorin alla... mulla ainakin.
Mullakaa mitää tulppaa siellä ole. Alhaalla on joku öljyproppu mutta meinaakko että sitä kautta täytetää? Haha
karkulainen
- Pyörä:
- VAG
jerepe kirjoitti:Mullakaa mitää tulppaa siellä ole. Alhaalla on joku öljyproppu mutta meinaakko että sitä kautta täytetää? Haha
On siellä ylempänä se täyttöaukkokin...
Siihen tarvitsee vain lääkeruiskun tai omanlaisensa täyttönokan.
Timo21
- Pyörä:
- Solifer XTR-50
Varikopan ilmanpoisto aukon alla takana varinkopan lopussa!!! 10mm kanta,siitä öljyt sisään.ei voi olla huomaamatta,12mm kannalla olevat on perän pultit.
Sitten katot alle,sama 10mm kanta josta valutetaan ulos öljyt.
Solifer XTR-50 vm:08; 63cc sylkkä,Racing vari, 5,5gr rullat,Malossi vahvistettu valkonen vp ,Naraku Racing kytkin +1000rpm jouset,Stage 2 putsari,31kv Hi Speed Racing puola,Malossi Special hihna.
antius
heitäs kuva niistä sun pulteista =???
Sudee
- Pyörä:
- -tön
antius kirjoitti:heitäs kuva niistä sun pulteista =???
Kato vaan sinne kopan alle sieltä se löytyy, siellä ei muistaakseni ei ole muita pultteja.
Henkka13
meneekö zoner v1:sen eli tän:
http://image.nettix.fi/extra/bikeimg/87 ... 17045e.jpgetukate, mis on noi valot nii normi fudeen / baotianiin mis on valo siin stongan katteessa..?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista