Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Se sokka voi olla huonosti, mikä pitää jarrupaloja.
Piaggio-NRG-Power
- Liittynyt:
- 27.5.2011 22:56
Mulla olis täs pieni ongelma..
Ostin juuri -07 vuoden Piaggio NRG Power DD:n, jolla on 3500 ajettu.
Otin skootterista prikan pois, vaihdoin 6g:n rullat 4..(huomenna vaihdan 5) ja vaihdoin suuttimen 60.
Mutta skootteri ei jaksa vääntää, ykspääl menee korkeintaa 55 ja kakspääl juuri ja juuri 45 ja kierrosmittari vetää 8700-9000 kaasu pohjassa..Mikä vikana, oisko mitää vinkkejä miten saan tehoa lisää? (PS. En aio ostaa teharia, enkä tuskin hukkaputkiin koske, eli onko muita keinoja?)
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Rullia kun vaihtelee, nin vaihdathan niin, että vari pysyy "tasapainossa"... Prikattomaan rullia ei edes välttämättä tarvitse vaihtaa, kulkee paremmin vakioilla
Liian kevyilllä rullilla "kiertää yli".
Piaggio-NRG-Power
- Liittynyt:
- 27.5.2011 22:56
CemBalo kirjoitti:Rullia kun vaihtelee, nin vaihdathan niin, että vari pysyy "tasapainossa"... Prikattomaan rullia ei edes välttämättä tarvitse vaihtaa, kulkee paremmin vakioilla
Liian kevyilllä rullilla "kiertää yli".
Tavotehan olis saada mopo kulkemaan sen 60, rullia aloin vaihtamaan kevyemmäksi, koska haluan kiihtyvyyttä! Kiihty niin perkeleen hitaasti niillä 6,4 rullilla...
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Rullia muuttamalla et saa kiihtyvyyttä yhtään lisää, ellei koneen luonne/tehoalue muutu. Vakiossa ja prikattomassa vakiorullat parhaat.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Piaggio-NRG-Power
- Liittynyt:
- 27.5.2011 22:56
Nii elikkä ongelmia tulee..Mopo kulkee tällä hetkellä kaksipäällä 40 prikattomana sekä 4g rullilla, eikä vääntöä millään löydy. Yhtäkkiä mopo hyytyi eikä lähde käyntiin, kyse on sytytystulpasta, mutta millaisesta?
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Laita suosiolla vaan ne vakiorullat takasin. Nuin kevyillä kiertää tehoalueen yli ja siksi ei jaksa vääntää.
Tulppana toimii NGK BR9ES (itsellä ollut myös BR8ES ja BR10ES ja hyvin pelittänyt).
Piaggio-NRG-Power
- Liittynyt:
- 27.5.2011 22:56
CemBalo kirjoitti: Tulppana toimii NGK BR9ES (itsellä ollut myös BR8ES ja BR10ES ja hyvin pelittänyt).
Oon nyt viikon sisään kahdesti ostanu ton NGK BR9ES tulpan...ja paskaksi mennyt molemmat parin päivän jälkee, missäköhän mättää?
mankipoika
- Liittynyt:
- 3.10.2010 2:40
...
Viimeksi muokannut mankipoika päivämäärä 7.10.2011 13:35, muokattu yhteensä 1 kerran
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Ei nyt tule ainakaan mitään mieleen...
mankipoika
- Liittynyt:
- 3.10.2010 2:40
,...
Viimeksi muokannut mankipoika päivämäärä 7.10.2011 13:36, muokattu yhteensä 1 kerran
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Tuonkin olisit voinut selvittää ihan itse katsomalla...
Mutta ei ole ruuveilla kiinni, eli tuskin taitaa sopiakkaan toi osa
Nimetön
- Pyörä:
- 77cc & 250cc
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 19.10.2004 16:45
Vanhoissa Piaggioissa oli vaihdettava alkukäyrä.
PS: mulla ois Gianell Go myynnissä mikä muistuttaa ulkonäöltään paljon vakioputkea mutta tehokkaampi, YV:tä tulemaan jos joku sattuu tarvimaan!
If speed kills, prepare to die!
mankipoika
- Liittynyt:
- 3.10.2010 2:40
...
Viimeksi muokannut mankipoika päivämäärä 7.10.2011 13:36, muokattu yhteensä 1 kerran
cc50
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010
- Liittynyt:
- 31.3.2011 17:44
Kokeilemalla selviää. jetu
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista