zokki03
Petriii kirjoitti:Voiko joku kertoa missä vilkunrele sijaitsee jogR:ssä? Kiirekiire
Siel takaa mittaristos kii se musta pien mötikkä (:
Eksovaldes
Jos viilaan tost mun jogist pakoputken pään reiän isommaks ni kuink kova ääni siit tulee verratuna vakioon (ja voiks ees pelkän viilaamisen tehä ja näkyyks se ees nopeudes). Ja jos nyt sit viel sattuis tukkii hukkaputken ni kuink kovaa se tulis menee?
NukkuMatti
- Pyörä:
- Aprilia SR Factory 08
Eksovaldes kirjoitti:Jos viilaan tost mun jogist pakoputken pään reiän isommaks ni kuink kova ääni siit tulee verratuna vakioon (ja voiks ees pelkän viilaamisen tehä ja näkyyks se ees nopeudes). Ja jos nyt sit viel sattuis tukkii hukkaputken ni kuink kovaa se tulis menee?
Ei pitäis olla tuolla pään poraamisella mitään hyötyä mihinkään, ei järkeä. Hukkaputken tukkimisesta onkin sitten jo paljon isompi hyöty.
Eksovaldes
Täs on yks kuva jogista voisko joku kattoo et onks toi pako putken vieres oleve pikku putki hukka putki?
http://s2.bikewalls.com/pictures/Yamaha ... 24x768.jpg
latemies
- Pyörä:
- rally 300cc tieliikennemönkijä ja Kymco zx -03
taitaa olla katalysaattori
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
latemies kirjoitti:taitaa olla katalysaattori
Katti on kyl putken sisäs
Se on hukkaputki ja siitä hukkaputken päästä lähtee katalysaattorin hapetusjärjestelmän letku.
vai mikä vittu onkaa
-Jebu
- Pyörä:
- MBK Mach G, PV
Kulkisiko Mbk machG ilman prikkaa sen 55-60?
Eksovaldes
Meneeks joggerii aeroxin tehari jos ei,niinku on epäilys ni mist saa käytettyi joggeri teharei
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
Eksovaldes kirjoitti:Meneeks joggerii aeroxin tehari jos ei,niinku on epäilys ni mist saa käytettyi joggeri teharei
menee roxin putket
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
Yline_
- Pyörä:
- Yamaha DT RE -07 & MBK Mach G
Mikäs suutin on vakiona vm.2004 Mach g LC:ssä? Kaasarina Dellorto PHVA 12.
Se on nyt vain tyhmää maksaa liikaa.
-Jebu
- Pyörä:
- MBK Mach G, PV
Onkos muuten muilla jogin tai machin omistajilla sillä lailla, että kun ajat vaikka lievää alamäkea niin kun mittari menee 60 yli niin skootteri ampaisee kauheeseen menoon? minulla täysin vakio ja näin käy tosi usein ja mittari huutaakin sitten 70 sen jälkeen aika nopeasti kun se pääsee 60 yli.
PuiGe
- Pyörä:
- Yamaha Bw`s -04
onkohan mahollisesti menny jännitesäädin ja vilkkurele paskaksi ku mulla on akku oikosulussa ja otin akun johot irti ja vilkun ku laittaa päälle nii palaa vaan se vilkku ei siis vilku ja takavalo ei toimi ollenkaa??
Yline_
- Pyörä:
PuiGe kirjoitti:onkohan mahollisesti menny jännitesäädin ja vilkkurele paskaksi ku mulla on akku oikosulussa ja otin akun johot irti ja vilkun ku laittaa päälle nii palaa vaan se vilkku ei siis vilku ja takavalo ei toimi ollenkaa??
Rele luultavasti kärähtänyt, takavalon polttimo kunnossa?
Yline_
- Pyörä:
Yline_ kirjoitti:Mikäs suutin on vakiona vm.2004 Mach g LC:ssä? Kaasarina Dellorto PHVA 12.
Katsoin itse kun avasin puolen skotteria. 65 on vakio suutin näissä peleissä.
PuiGe
- Pyörä:
- Yamaha Bw`s -04
Yline_ kirjoitti:PuiGe kirjoitti:onkohan mahollisesti menny jännitesäädin ja vilkkurele paskaksi ku mulla on akku oikosulussa ja otin akun johot irti ja vilkun ku laittaa päälle nii palaa vaan se vilkku ei siis vilku ja takavalo ei toimi ollenkaa??
Rele luultavasti kärähtänyt, takavalon polttimo kunnossa?
en oo vielä sitä poltinta kattonu mutta just tota relettä mietin että varmaan menny
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista