KoneWuorio soitti tänään ja sanoi että voisin tulla hakemaan mun skode tänään
He eivät oli löytännyt joku vika siksi he ottivat kaasutimen kuristus pois ja laittoi isompi suutin sinne. Ja ennen he sanovat että sen ei voi virittää kun takuu ei oo mennyt jo, ja nyt he otti tää kuristus pois! Ja jos siellä oli joku valmistusvikaa, "ei voi mitään"
Sain 120€ lasku (45 € oli vanha tonnihuolto) ja maksoi sitä ajattelematta. Mitä on nyt takuun käyttötarkoitus?? Ei se oo mun vääri että se kulkee vaan 40 km/h, ja ei se oli mun vääri että nopeusmittarin kaapeli meni rikki.
Noja nyt se skode menee 44 km/h (ennen 41) ja nyt sähköstartti toimii vaan joka kolmannen kertaa mä käynnistän sen, ja pakoputki tulee nii saatanan kuuma vaan pari kilometrien jälkeen. Ja ihan kaikkialla moottorin kaapeleissa siellä on joku uusia nippusiteitä ja muuta muovipaskaa
.
soitti Sumeko Oy:lle (Derbin maahaantuontaja) ja kysyi mitä voisin tehdä. Se puhelunvälittäjä puhui sujuvasti ruotsia ja vahvistanut että ne Openit menee vakiona melkein 60, ja hän myös sanoi että KoneWuorio ei saa ottaa joku kuristukset pois... soittaisin takaisin huomenna kun joku expertti on paikassa ja hän/he saat päättää mitä tehdään.
Ja vielä yks ärsyttävä asia; siellä hanskalokerossa on ollut kaksi ruuvia. Nyt siellä on kaksi uutta, ensimmäinen on vinossa ja se toinen oli mennyt rikki ja nyt se on aivan mahdotonta saada ne isot katteet pois tulevaisuudessa
Kyl tää oli mun ensimmäinen ja myös viimeinen Derbi-tuote. Se on vaan KWn syy mutta vittu kun olen vihainen!!!!!