Paljo kulkee suoral ja kiihtyykö hyvi jos pistän prikan kiinni ja teharin ja isomman suuttimen?Vai kannattaako?Eli nyt on prikaton ja messinki levy pois ja 60 suutin ja pistäisin prikan takas ja teharin kii ja isomma suuttime.
Noin 60 oikeaa kulkee maksimissaan prikallisena tehoputken kanssa. Suositeltavaa ei ole kuitenkaan ajaa kaasu pohjassa prikkaa varten, vaan pitää kierrokset maksimissaan 10 000 tienoilla. Kiihtyvyys kyllä paranee sinun nykyiseen setuppiin verrattuna.
Mikä tehoputki ois paras hinta luokka 100e-170e ja mitä säätöjä pitää tehä jos on tehari kii ja prikka kii eli tarviiko rullia vaihtaa ja kuinka paljo isompi suutin vai käykö 60?
pinokkiapoika kirjoitti:Mikä tehoputki ois paras hinta luokka 100e-170e ja mitä säätöjä pitää tehä jos on tehari kii ja prikka kii eli tarviiko rullia vaihtaa ja kuinka paljo isompi suutin vai käykö 60?
Ei mitään järkeä prikalla ja teharilla . Kone huutaa niin pirusti ja pahimmassa tapauksessa tutkaan niin että vähintään kilvet lähtee... Tulee sitäpaitsi erittäin kalliiksi jo teharin osto. Jos vauhtia haluat niin prikka irti ja tyhjäkäynnin säädät+ isompaa suutinta ja messinkilevy poies. Ei herätä huomiota ja kun vähän väännät kahvasta niin hetkessä 80 pintaan mittarissa- kevyesti.