54M1
- Pyörä:
- Gilera Runner PJ
- Liittynyt:
- 30.7.2006 20:31
Tattidi kirjoitti:Mist johtuis et ko yritän polkasta tota käyntii nii hukkaputkest alkaa tulee bensaa tai jtn. muuta nestettä? : D ja mul taitaa kaasariki vuotaa jostai. Siit mist kaasuvaijeri menee kii nii siit alapuolelt, mut mun mielest se ei oo letku mist se tulis. On kyl mahtava mopo. Ei oo toimin monee kuukautee. Mut olis kiva tietää toi syy. : P
Jotain vikaa on kaasuttimessa, ilmeisesti. Hukkaputkella tuskin tarkoitat sitä kuristusta, joka pakoputkesta löytyy vaan jotain ylivuotoletkua tms kaasuttimessa?
Voiskohan kaasutin olla jotenkin jumissa ja tulvii yli? Kannattaa nää ohjeet tsekata.
http://www.skootterini.com/joomla/index ... &Itemid=71
Derpi mies
- Liittynyt:
- 19.11.2008 18:55
Tattidi kirjoitti:Mist johtuis et ko yritän polkasta tota käyntii nii hukkaputkest alkaa tulee bensaa tai jtn. muuta nestettä? : D ja mul taitaa kaasariki vuotaa jostai. Siit mist kaasuvaijeri menee kii nii siit alapuolelt, mut mun mielest se ei oo letku mist se tulis. On kyl mahtava mopo. Ei oo toimin monee kuukautee. Mut olis kiva tietää toi syy. : P
Musta tuntuu kans, että mun Openin kaasari vuotais just siitä luistin kannen kohdalta. Kerro ihmeessä jos saat ton jotenkin kuntoon, kun itellä ei ole hajua. Just puhdistivat huollossa kaasarin ja sitten kaaduin parin päivän päästä ku tuli huollosta. Sen jälkeen alko vuotaminen enkä oo enää uskaltanu ajaa liukkaalla. Vois koittaa mitä itellä tapahtuu jos koitan käynnistää.
Tattidi
- Liittynyt:
- 21.12.2008 2:09
Kyllä siis tarkoitan pakoputken hukkaputkea. Kun siellä on se pieni reikä ja aloin polkea sitä niin sieltä alko tippumaan vanana bensaa. Ja tietenki en uskonu et sielt olis tullu mutko ei sitä bensaa tullu mistään muualta. Ja vaan se hukkaputki oli märkä.
54M1
- Pyörä:
- Gilera Runner PJ
- Liittynyt:
- 30.7.2006 20:31
Tattidi kirjoitti:Kyllä siis tarkoitan pakoputken hukkaputkea. Kun siellä on se pieni reikä ja aloin polkea sitä niin sieltä alko tippumaan vanana bensaa. Ja tietenki en uskonu et sielt olis tullu mutko ei sitä bensaa tullu mistään muualta. Ja vaan se hukkaputki oli märkä.
Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Olen sanaton
Takuuhuoltoon vaan jos takuuta on vielä jäljellä.. Kysele myös piaggio nrg dd topicissa. Samalla koneella varustettuja pelejä. Sitä aihetta lukee suurempi määrä ihmisiä
gp1derbi
- Paikkakunta:
- haukipudas
- Liittynyt:
- 22.8.2007 17:48
joo ittellä ollu nyt aika lailla vuojen tää skode eikä pienintäkää vikaa. muutaku mittarin se johto katkennu jotain 4 kertaa. pitäis soittaa tuonne huoltoon mutta eipä oo saanu aikaseksi. mun mielestä ihan loistava meno peli. ei mitää moittimista (muutaku se mittarin johto). kesällä jos sais jotain viriiki ostettua.
valtzzu
- Pyörä:
- Derbi GP1 racing
- Liittynyt:
- 1.8.2008 21:15
Mitä katteita pitää ottaa pois jotta pääsee käsiksi ilmanputsariin ja kaasariin(racingissa) ?
Sähköteippi
- Paikkakunta:
- Porlammi City
- Liittynyt:
- 25.11.2008 21:52
valtzzu kirjoitti:Mitä katteita pitää ottaa pois jotta pääsee käsiksi ilmanputsariin ja kaasariin(racingissa) ?
Ensiks alakatteet irti sit pääsee helposti ottaa irti ilmanputsarin edessä olevan muovin ja eipä paljon muuta sitten tarvikkaan. Hieman ahdasti kyllä on mutta esim. suuttimen vaihto kyllä onnistuu
valtzzu
- Pyörä:
- Derbi GP1 racing
- Liittynyt:
- 1.8.2008 21:15
Vaikuttaako hukkaputkien tukkiminen paljonki huippuihin?
54M1
- Pyörä:
- Gilera Runner PJ
- Liittynyt:
- 30.7.2006 20:31
valtzzu kirjoitti:Vaikuttaako hukkaputkien tukkiminen paljonki huippuihin?
Omakohtaista kokemusta noiden tukkimisesta ei ole. Sen tiedän, että kone kiertää enemmän niiden poistolla ja huiput kasvavat jonkin verran? Itse suosittelisin tilaamaan vakioputken näköisen teharin, jollet normaalia teharia halua. Yli 400e hintaista vakioputkea ei kannata tuhota..
Jerick
- Pyörä:
- PC23
- Liittynyt:
- 6.5.2008 18:34
nyt on kevään ensimmäiset ajot ajettu derbillä. kyllä oli mukavaa ajella vaik viima oli vähäsen kylmä. tasasella kulki sen 55 km/h ja mun onneksi poliisit pysäytti kahdesti ja puhallutti. mut ihemetytti vaa ku mul ei ollu takavilkkuja ja niistä ne ei sanonu mitään. no eipä minua haitannu. kokonaisuudessaan mukavaa puuhaa tuo mopoilu!
valtzzu
- Pyörä:
- Derbi GP1 racing
- Liittynyt:
- 1.8.2008 21:15
Minkäkokoiset ja painoset rullat gp1 raicingissa on?
arppaz
- Pyörä:
- Derbi GP1, Honda monkey ja KTM EXC
- Paikkakunta:
- Rollo
- Liittynyt:
- 13.10.2007 15:04
ainakin openissa on rullien koko 19x15.5 ja pitäis ola samat racingissäkin. Painosta ei ole tieto muuta kuin se että 7 grammaset oli ainakin tosi lähellä vakioita.
Gp1 Revolution
- Paikkakunta:
- Itärajalla
- Liittynyt:
- 12.4.2007 19:10
Jos jollain kiinnostusta ni ottakaa yv:llä yhteyttä. myynnissä racingin pakoputki, toimii ja on muuten kunnossa, mutta viimone aivan "turha" koristepala tipahti yhellä reissulla kyyistä. lähinnä ajattelin jos joku ostaa ni siitä sais alkuperäsen putken, mistä helposti kurit otettavissa pois. jos ei kiinnostusta ole kellään ni menee omaan mopoon kiinni
sain meinaan takuun kautta uuden putken, ja hölmöt antoivat vielä vanhan kaupan päälle (~500e)
Jerick
- Pyörä:
- PC23
- Liittynyt:
- 6.5.2008 18:34
Tietääkö kukaan miks mun mopo tekee tämmöstä: kiihdyttäes ku laittaa kaasun tappii ni kierrokset laskee eikä tapahu mitää, ikäänku tukehtus? mitäs tää niiku meinaa?
54M1
- Pyörä:
- Gilera Runner PJ
- Liittynyt:
- 30.7.2006 20:31
__jannu__ kirjoitti:Tietääkö kukaan miks mun mopo tekee tämmöstä: kiihdyttäes ku laittaa kaasun tappii ni kierrokset laskee eikä tapahu mitää, ikäänku tukehtus? mitäs tää niiku meinaa?
Taitaa olla kaikkien Gp1:sten vaiva, liian pieni suutin..
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista