Piaggio NRG Power DD / DT

Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Sudee » 26.9.2011 16:08

Vaihdat 7% kytkinjouset ja vp:n sekä kevennät rullia max. 0,5 grammaa.
Aerox/Nitro osia
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Dementikko » 26.9.2011 18:15

rrubE kirjoitti:miten saada lisää kiihtyvyyttä , ja nopeutta lisää
kuri pois putkesta
prikka kiinni

Jos haluat lisää nopeutta älä missään nimessä nyt prikkaa ainakaan unohda poistaa. Kiihtyvyyden parantamiseksi suosittelen tehoputkea sekä oikeita variaattorisäätöjä. Jos nopeus pitää pysyä alle verorajan, voit pitää (hiotun) prikan paikoillaan.
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD
Liittynyt:
22.12.2010 0:25
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut CemBalo » 26.9.2011 20:52

Mikäs nyt on vikana, kun ei suostu kiertämään yli 9000rpm? Kun kiekat nousee tuosta yli alkaa kapine pätkimään ihan törkeästi. "Viriä": ilmanputsarista messinkilevy pois, 60 suutin...
Myynnissä Piaggio NRG Power DD -10!
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 27.9.2011 13:40

d
Viimeksi muokannut rrubE päivämäärä 3.11.2011 22:39, muokattu yhteensä 1 kerran
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 27.9.2011 14:16

CemBalo kirjoitti:Mikäs nyt on vikana, kun ei suostu kiertämään yli 9000rpm? Kun kiekat nousee tuosta yli alkaa kapine pätkimään ihan törkeästi. "Viriä": ilmanputsarista messinkilevy pois, 60 suutin...



ei saa tarpeeks ilmaa , tapahtu just samoin ei noussu yli 7tuhannen otin kotelon pois nii alko kulkee normaalisti. putsaa ilmanputsari saaattaa olla siinä syy
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD
Liittynyt:
22.12.2010 0:25
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut CemBalo » 27.9.2011 14:23

Jotain tämän suuntaista arvelinkin, kiitoksia!

EDIT. Alko taas rokkaamaan, kun heitin Pipercrossin kiinni ja 100 suuttimen... Elkää kehdakko niitä kommentteja Piperista vakiossa, ihan ulkonäön&kokeilun vuoksi laitoin, kun sain halvalla. :)
Myynnissä Piaggio NRG Power DD -10!
makku
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD '08 Silver Bullet
Liittynyt:
20.7.2011 12:58
Re: Piaggio NRG Power DD

ViestiKirjoittanut makku » 29.9.2011 13:02

Kävi tänään sitten sellanen juttu, että variaattorista hajosi jotain (?). Käynnistyy välillä normaalisti sähköstartilla ja välillä starttimoottori pyörii tyhjää. Kun NRG on käynnistynyt niin ääni on ihan kamala, kolinaa ja sirkkeliltä kuulostavaa ääntä kun painaa kaasua, ja lisäksi kun antaa kaasua niin ei pyöritä takarengasta (ainakaan kevyellä kaasulla, en uskaltanut antaa enempää) ja kiksi lähtee alas päin. En ole, enkä ehdi tänään enkä huomenna avata variaattoria. Joten nyt joku voisi ystävällisesti kertoa mulle mitä sieltä ois saattanut hajota.
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD

ViestiKirjoittanut rrubE » 29.9.2011 13:56

Hihna? jos ei pyöri edes, tai sitten joku muu, suosittelisin vain avaamaan sen varikopan..
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 29.9.2011 21:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Poistettu tarpeeton lainaus.
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD
Liittynyt:
22.12.2010 0:25
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut CemBalo » 29.9.2011 14:41

Avaat kopan ja pidät sormia ristissä, ettei mitään kamalan suurta vahinkoa ole tullut. Ei siinä oikeen muu auta...
Myynnissä Piaggio NRG Power DD -10!
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 30.9.2011 6:45

mikä kaasari ( pääsuutin ) pitää olla jos hommaan pipercross 13,90 maksavan ilmanputsarin?
http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=1898
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Sudee » 30.9.2011 7:57

Noin 15 numeroa suurempi.
Aerox/Nitro osia
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 30.9.2011 14:48

Sudee kirjoitti:Noin 15 numeroa suurempi.


eli minkäköhän kokoine pitäs sitte olla?
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD
Liittynyt:
22.12.2010 0:25
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut CemBalo » 30.9.2011 19:52

Itsellä ei riittänyt 15 numeroo isompi mihinkään. 110 (vakio siis se 53) nyt kiinni ja tuntuu käyvän aika passeleilla seoksilla. 80 ja 90 booaa aika rankasti. Näin itsellä.

Kokeilemalla löytyy. Jos päädyt hommaamaan Piperin, niin kannattaa nypätä siitä vakioputsarin kotelosta se kaasariin kiinnittyvä osa, laittaa kaasariin kiinni ja Pipercross sitten siihen nippusiteellä kiinni.
Myynnissä Piaggio NRG Power DD -10!
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Shape » 30.9.2011 20:58

Joo 110 on aika hyvä muidenkin vapaavirtaussuodattimien kanssa.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
pinokkiapoika
Liittynyt:
31.8.2011 22:06
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut pinokkiapoika » 1.10.2011 9:55

Mul on nyt prikka pois,60suutin(ehk liian pieni),tecnigas next-r putki(kuriton),vakio ilmaputsari ilman kurii,6.0grammaset rullat(vakio 6.4g).Mitä mun pitäis viel säätää et ois hyvä?testasin ajaa niin meni mittariin päälle 90+.Ja mikä tyhjä käynti on hyvä(eli 2tuhat kierrokset vai 1.5tuhatta?)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista