Yamaha Jog R

Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut Sudee » 26.4.2012 19:44

Periaatteessa, ootko kattonu niiden kunnon?
Aerox/Nitro osia
--JogR--
Pyörä:
Yamaha jog-r
Liittynyt:
16.11.2011 21:19
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut --JogR-- » 27.4.2012 14:31

en oo kattonu mutta aattelin että ääni voisi sieltä olla lähtöisin.Niillä ei tosin ole ajettu kun päälle tuhat :s
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
shader
Pyörä:
Yamaha JogR
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.1.2012 22:56
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut shader » 27.4.2012 17:02

Voipi olla valmistusvirhe tai muuten vain huonot. Suosittelisin variaattorin putsaamista ja rullien vaihtamista.
--JogR--
Pyörä:
Yamaha jog-r
Liittynyt:
16.11.2011 21:19
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut --JogR-- » 27.4.2012 19:30

Jep käyn huomenna ostamassa uudet jos löytyy,kerrottakoon että samanmerkkiset rullat sulivat viimeksi rullakuppiin kiinni :D on kuulemma halvimmat mahdolliset..
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
MaNeero
Pyörä:
Yamaha jog vm.2008
Liittynyt:
9.10.2011 13:42
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut MaNeero » 3.5.2012 19:30

Paljonko tuosta jogin pakoaukosta voi huoletta viilata? En ole täysin ymmärtänyt miten se "korkeintaan 72% sylinterin halkaisijasta" juttu menee, mutta kun se sylinteri nyt varmaan on kaikissa jogeissa saman kokoinen , niin paljonko olette itse viilanneet jos olette?
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut LaneKit » 3.5.2012 20:25

Vastailin tonne pyttytopicciin :)

Siis toi 72% lasketaan sellain että kun pytty on 40mm, niin siitä 72%.

Eli 40 jaettuna 100 kertaa 72. Ei tartti mitään asteita tai kulmia, vaikka onkin ympyrä objekti.
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut Zoneri » 3.5.2012 20:59

Tai helpompi tapa on vielä tämä:
sylkän halkaisija*pakoaukon levyys desimaalilukuna

Esim: 40*0.72=jotain. 72%=0.72 60%=0,60 jne.
Paska mikä paska.
shader
Pyörä:
Yamaha JogR
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.1.2012 22:56
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut shader » 4.5.2012 7:29

Voishan joku kuvan lisätä pakoaukostaan, niin antaisi pientä tuntumaa minkäkokoinen sen pitää olla.
MaNeero
Pyörä:
Yamaha jog vm.2008
Liittynyt:
9.10.2011 13:42
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut MaNeero » 4.5.2012 14:21

Oisin kiitollinen jos joku jaksaisi kuvan napsaista. Se kun tunnetusti kertoo enemmän kun tuhat sanaa.
--JogR--
Pyörä:
Yamaha jog-r
Liittynyt:
16.11.2011 21:19
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut --JogR-- » 4.5.2012 15:19

paljonko tuo pakoaukon viilaus sitten tuo nopeutta lisää jos on kuriton putki ja prikka poissa?Tarviiko sen jälkee vaihtaa suutinta?
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut Sudee » 4.5.2012 15:23

No tuossa setissä vaikutus on kyllä vain henkinen. Ei kannata minun mielestäni.
Aerox/Nitro osia
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut LaneKit » 4.5.2012 16:18

MaNeero kirjoitti:Oisin kiitollinen jos joku jaksaisi kuvan napsaista. Se kun tunnetusti kertoo enemmän kun tuhat sanaa.

Ei kuvasta ees tunnista onko viilattu vai ei, ite en ainakaa tunnista kuvasta 2mm eroa pakoaukossa :D

Ja tosiaan vaikutus ei älytön ole, ite en jaksas uusia tiivisteitä ees sen takia ostaa saatikka avata pyttyä, mut männänvaihdon mukana ihan ehoton. Teharin kaa tuntee iha hyvi, varsinki ku samalla viilaa aukkoa vähä reilummi.
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut Palezu » 4.5.2012 16:38

Ja kannattaa muistaa että se tämän ilmaminarellin pakoaukon kurin poisto on eri asia kuin itse pakoaukon viilaus, kurin poistossa vain viilataan pakokanava pyöreäksi siitä kohdalta mistä putki tulee kiinni, pakoaukkoa sylinterin puolelta viilaamalla taas saa aikaan täysin erilaisia vaikutuksia, ja samalla myös erittäin helposti pilattua koko pytyn jos ei tiedä mitä tekee.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
MaNeero
Pyörä:
Yamaha jog vm.2008
Liittynyt:
9.10.2011 13:42
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut MaNeero » 4.5.2012 17:12

OnKo tuo pelkän kurin poisto mahdollista tehdä mopon pohjasta käsin jos irrottaa pelkän pakoputken? Minulla kun olisi mahdollisuus vaikka päästä seisomaan sinne alle, niin tarkkakin työ onnistuisi. Onko se siinä näkyvillä vai jossain syvemmällä?
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Yamaha Jog R

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 4.5.2012 18:55

Ei todellakaan kannatta tehä niin, miksikö: 1. Homma voi mennä v*tuiks, varsinkin kun ei näe pytyn sisäpuolelta paljonko on "viilaillut"/kuria poistanut 2. pytty sit sisältä täynnä metallimönjää 3. pytty menee pakoaukon ulkopuolelta "kurin myötäisesti" eli on melko litteä ja kuria ei pysty kokonaan poistamaan ilman täyttöhitsausta ulkopuolta. (Näin ainakin Neossissa ja Boosterissa, kummatkin ilmajäähyminarelleja)
Ei se pytyn poisotto oo mikään vaikea homma, helpoiten homma hoituu ottamalla lohkot irti (ei vaikeaa) tai purkamalla katteita pytyn ympäriltä.
Se kuri on aika helposti tuntuvissa, pakoaukko on puolikuun muotoinen, kokeileppa vaikka sormella.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista