Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Periaatteessa, ootko kattonu niiden kunnon?
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
- Liittynyt:
- 16.11.2011 21:19
en oo kattonu mutta aattelin että ääni voisi sieltä olla lähtöisin.Niillä ei tosin ole ajettu kun päälle tuhat
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
shader
- Pyörä:
- Yamaha JogR
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.1.2012 22:56
Voipi olla valmistusvirhe tai muuten vain huonot. Suosittelisin variaattorin putsaamista ja rullien vaihtamista.
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
- Liittynyt:
- 16.11.2011 21:19
Jep käyn huomenna ostamassa uudet jos löytyy,kerrottakoon että samanmerkkiset rullat sulivat viimeksi rullakuppiin kiinni
on kuulemma halvimmat mahdolliset..
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
MaNeero
- Pyörä:
- Yamaha jog vm.2008
- Liittynyt:
- 9.10.2011 13:42
Paljonko tuosta jogin pakoaukosta voi huoletta viilata? En ole täysin ymmärtänyt miten se "korkeintaan 72% sylinterin halkaisijasta" juttu menee, mutta kun se sylinteri nyt varmaan on kaikissa jogeissa saman kokoinen , niin paljonko olette itse viilanneet jos olette?
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Vastailin tonne pyttytopicciin
Siis toi 72% lasketaan sellain että kun pytty on 40mm, niin siitä 72%.
Eli 40 jaettuna 100 kertaa 72. Ei tartti mitään asteita tai kulmia, vaikka onkin ympyrä objekti.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Tai helpompi tapa on vielä tämä:
sylkän halkaisija*pakoaukon levyys desimaalilukuna
Esim: 40*0.72=jotain. 72%=0.72 60%=0,60 jne.
Paska mikä paska.
shader
- Pyörä:
- Yamaha JogR
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.1.2012 22:56
Voishan joku kuvan lisätä pakoaukostaan, niin antaisi pientä tuntumaa minkäkokoinen sen pitää olla.
MaNeero
- Pyörä:
- Yamaha jog vm.2008
- Liittynyt:
- 9.10.2011 13:42
Oisin kiitollinen jos joku jaksaisi kuvan napsaista. Se kun tunnetusti kertoo enemmän kun tuhat sanaa.
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
- Liittynyt:
- 16.11.2011 21:19
paljonko tuo pakoaukon viilaus sitten tuo nopeutta lisää jos on kuriton putki ja prikka poissa?Tarviiko sen jälkee vaihtaa suutinta?
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
No tuossa setissä vaikutus on kyllä vain henkinen. Ei kannata minun mielestäni.
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
MaNeero kirjoitti:Oisin kiitollinen jos joku jaksaisi kuvan napsaista. Se kun tunnetusti kertoo enemmän kun tuhat sanaa.
Ei kuvasta ees tunnista onko viilattu vai ei, ite en ainakaa tunnista kuvasta 2mm eroa pakoaukossa
Ja tosiaan vaikutus ei älytön ole, ite en jaksas uusia tiivisteitä ees sen takia ostaa saatikka avata pyttyä, mut männänvaihdon mukana ihan ehoton. Teharin kaa tuntee iha hyvi, varsinki ku samalla viilaa aukkoa vähä reilummi.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Ja kannattaa muistaa että se tämän ilmaminarellin pakoaukon kurin poisto on eri asia kuin itse pakoaukon viilaus, kurin poistossa vain viilataan pakokanava pyöreäksi siitä kohdalta mistä putki tulee kiinni, pakoaukkoa sylinterin puolelta viilaamalla taas saa aikaan täysin erilaisia vaikutuksia, ja samalla myös erittäin helposti pilattua koko pytyn jos ei tiedä mitä tekee.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
MaNeero
- Pyörä:
- Yamaha jog vm.2008
- Liittynyt:
- 9.10.2011 13:42
OnKo tuo pelkän kurin poisto mahdollista tehdä mopon pohjasta käsin jos irrottaa pelkän pakoputken? Minulla kun olisi mahdollisuus vaikka päästä seisomaan sinne alle, niin tarkkakin työ onnistuisi. Onko se siinä näkyvillä vai jossain syvemmällä?
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
Ei todellakaan kannatta tehä niin, miksikö: 1. Homma voi mennä v*tuiks, varsinkin kun ei näe pytyn sisäpuolelta paljonko on "viilaillut"/kuria poistanut 2. pytty sit sisältä täynnä metallimönjää 3. pytty menee pakoaukon ulkopuolelta "kurin myötäisesti" eli on melko litteä ja kuria ei pysty kokonaan poistamaan ilman täyttöhitsausta ulkopuolta. (Näin ainakin Neossissa ja Boosterissa, kummatkin ilmajäähyminarelleja)
Ei se pytyn poisotto oo mikään vaikea homma, helpoiten homma hoituu ottamalla lohkot irti (ei vaikeaa) tai purkamalla katteita pytyn ympäriltä.
Se kuri on aika helposti tuntuvissa, pakoaukko on puolikuun muotoinen, kokeileppa vaikka sormella.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista