Piaggio NRG Power DD / DT

rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 30.10.2011 12:45

kuri putkesta pois
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Shape » 30.10.2011 15:53

Piaggio suosittelee putkesta kuristusten poiston jälkeen 4 numeroa isompaa suutinta.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 30.10.2011 18:51

Shape kirjoitti:Piaggio suosittelee putkesta kuristusten poiston jälkeen 4 numeroa isompaa suutinta.


minkäköhä kokonen mahtaa olla vakiona?
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Shape » 30.10.2011 20:02

53.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD
Liittynyt:
22.12.2010 0:25
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut CemBalo » 6.11.2011 21:11

Missä sijaitsee vilkkurele? Onko ledivilkuille sopivan releen vaihto iso homma?
Myynnissä Piaggio NRG Power DD -10!
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Shape » 6.11.2011 21:27

Monesti on tullut purettua mopo atoimeihin ja enkä ole vielä erillistä vilkkurelettä löytänyt, joten hyvin todennäköisesti se sijaitsee mittaristoon integroituna.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD
Liittynyt:
22.12.2010 0:25
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut CemBalo » 6.11.2011 21:51

En itsekkään löytänyt sitä mistään eli vastuksia kehiin siis.
Myynnissä Piaggio NRG Power DD -10!
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 11.11.2011 16:40

kuinka monta kierrosta ton seosruuvin kannattas olla auki?
Viimeksi muokannut rrubE päivämäärä 13.11.2011 2:51, muokattu yhteensä 1 kerran
ämmäri
Pyörä:
MH Motorcycles RYZ SM -08
Liittynyt:
23.10.2011 1:02
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut ämmäri » 12.11.2011 17:47

ajattelin laittaa kevyempiä rullia ja vp-jousta kiihtyvyyden lisäämiseksi, minkäs painosia rullia ja mitä jousta suosittelette?
ja käykö 60 suutin jos ottaa ilmanputsarin kurin pois?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 12.11.2011 19:35

Millaiset virit? Jos tekniikka on vakio/kuristamaton, vakio-vp ja vakiopainoiset rullat toimivat parhaiten.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Shape » 12.11.2011 19:53

Saanen hieman korjata, eli Piaggion "julkaisemien" ohjeiden mukaan kuristusten poiston jälkeen on suotavaa keventää rullat 5,3 grammasiksi ja vaihtaa 4 numeroa isompi suutin.

(Klikkaa suuremmaksi)
Kuva

Jos myös messinkinen levy poistetaan kaasuttimesta, pitää suutinta suurentaa silloin 10 numeroa. Pelkän messinkilevyn poistamisen jälkeen 60 suutin on hyvä.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 12.11.2011 19:59

Mielenkiintoista. Miksiköhän tehtaalta tullessa rullakuppiin on isketty painavammat rullat? Jos eivät suosittele vp-jousen vaihtoa, voisi äkkiseltään ajatella että vari on muutoin optimoitu kevyemmille rullille. Onko tuota rullien vaihtoa kuristamattomaan kokeiltu käytännössä sinun tai muiden toimesta?
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Shape » 12.11.2011 20:23

Koska kuristettuna paras teho löytyy matalemmilta kierroksilta (ilma: 6500, neste: 7250), kun taas kurittomasta teho löytyy ilmajäähdytteisessä 7000 ja nestejäähdytteisessä 8500 rpm. Itse en ole kokeillut, kun ei ole kiinnostanut pilata vakioputkea.

Täältä löytyy tiedot tehoista ja kierroksista vakiona ja kurittomana (Piaggion ilmoittamia).
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 21.11.2011 18:38

Elikkäs kuinka paljon öljyä pitää laittaa 10litran bensakanisteriin jos tehdään 2% seos?
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Shape » 21.11.2011 18:46

10 x 0,02 = 0,2 l, eli 2 dl.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista