Peugeot Vivacity

Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 29.4.2008 19:43

Ja jos sattuu sen vapaavirtaussuodattimen laittaa (ei ikinä Powerfiltteriä) niin muistaa heittää sitä isompaa suutinta kaasariin.
http://www.motot.net/galleria/34102
Hena35
Pyörä:
Kawasaki Z1000 2014
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2007 15:29

ViestiKirjoittanut Hena35 » 29.4.2008 21:22

Onko jokin tehnyt läpän ilmanputsariin?

esim. poliisit testaa ja ei muutakun läppä alas, vähemmän ilmaa ja tehot vähenee.
Jos joku on tehnyt voisiko ilmoittaa ja kertoa ystävällisesti miten on tehnyt. Ja voisi myös kertoa paljonko kulkee tämän läpän laiton jälkeen n. 70km/h alaspäin.
Hipe
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 1.5.2008 11:16

Hena35 kirjoitti:Onko jokin tehnyt läpän ilmanputsariin?

esim. poliisit testaa ja ei muutakun läppä alas, vähemmän ilmaa ja tehot vähenee.
Jos joku on tehnyt voisiko ilmoittaa ja kertoa ystävällisesti miten on tehnyt. Ja voisi myös kertoa paljonko kulkee tämän läpän laiton jälkeen n. 70km/h alaspäin.
Ei poliisi yhtään ihmettele ku meet sinne putsariin ennen testiä jotain läppää säätämään? Osta vaan suoraan joku sähkönen rajotin ja kaukosäätimestä/napista päälle.
http://www.motot.net/galleria/34102
ande90
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
22.2.2006 17:05

ViestiKirjoittanut ande90 » 6.5.2008 17:16

Mitenkäs sen harmaan "levyn" saa pois, mikä näkyy siinä ensimäisenä kun variaattorin avaa, kun veljen kanssa yritettiin, niin sitä ei saanut pois kun se pyöri, eli siis ei saatu rajotinlevyä pois. toivottavasti joku tajusi ;D
All show and go!
Steelwing
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
2.8.2005 19:41

ViestiKirjoittanut Steelwing » 6.5.2008 19:09

ande90 kirjoitti:Mitenkäs sen harmaan "levyn" saa pois, mikä näkyy siinä ensimäisenä kun variaattorin avaa, kun veljen kanssa yritettiin, niin sitä ei saanut pois kun se pyöri, eli siis ei saatu rajotinlevyä pois. toivottavasti joku tajusi ;D


Helpoiten pulttipyssyllä.
O: Edullinen MP
woodhacker
Liittynyt:
17.9.2005 15:22

ViestiKirjoittanut woodhacker » 8.5.2008 16:58

Kysymys koskien suuttimia, rullia ja powerfiltteriä!

Omistan siis vuoden 03 vivacityn jossa on metrakitin heikompi tehari ja prikka poissa. Olen viemässä mopoa huoltoon, ja sovin huoltomiehen kanssa että hän voisi myös asentaa uuden suuttimen ja powerfilterin. Eli, mimmonen powerfilter kannattaisi laittaa, vai kannattaako ollenkaan? Suutinta voisi varmaan laittaa isommaksi, jostain luin että 62 voisi toimia. kokemusta?

Myös rullien merkitys olisi kiva tietää. Ottaisin mopooni mielummin paremman kiihtyvyyden kun huippunopeuden. Millaset rullat siis? vai onko näillä sitten merkitystä tämän kannalta?

kiitokset näin etukäteen
pavexi
Pyörä:
viva
Liittynyt:
1.10.2007 8:30

ViestiKirjoittanut pavexi » 8.5.2008 20:46

Ihan jo vakioon verrattuna mukavaa vauhtia menee ilman prikkaa. Semmonen 70mittarikmh menee tasasella, en tiedä paljonko kusee mutta jonkin verran. Kiihtyvyys on tosin se sama paska, jotenka jos vähän on ylämäkeä tai vastatuulta niin tyssää siihen 55 mittarin mukaan.

Joo mutta asiaan. Missäs se korkki on mistä vois öljyt vaihtaa kun pitäis sekin homma tehä?
macg4
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
29.7.2005 21:42

ViestiKirjoittanut macg4 » 8.5.2008 20:49

woodhacker kirjoitti:Kysymys koskien suuttimia, rullia ja powerfiltteriä!

Omistan siis vuoden 03 vivacityn jossa on metrakitin heikompi tehari ja prikka poissa. Olen viemässä mopoa huoltoon, ja sovin huoltomiehen kanssa että hän voisi myös asentaa uuden suuttimen ja powerfilterin. Eli, mimmonen powerfilter kannattaisi laittaa, vai kannattaako ollenkaan? Suutinta voisi varmaan laittaa isommaksi, jostain luin että 62 voisi toimia. kokemusta?

Myös rullien merkitys olisi kiva tietää. Ottaisin mopooni mielummin paremman kiihtyvyyden kun huippunopeuden. Millaset rullat siis? vai onko näillä sitten merkitystä tämän kannalta?

kiitokset näin etukäteen


Älä laita mitään powerfiltteriä vaan jätä se vakioputsari siihen. Oikeanpainoiset rullat löytää kokeilemalla, niillä ei voi valita haluaako kiihtyvyyttä vai loppunopeutta .
woodhacker
Liittynyt:
17.9.2005 15:22

ViestiKirjoittanut woodhacker » 9.5.2008 0:03

macg4 kirjoitti:
woodhacker kirjoitti:Kysymys koskien suuttimia, rullia ja powerfiltteriä!

Omistan siis vuoden 03 vivacityn jossa on metrakitin heikompi tehari ja prikka poissa. Olen viemässä mopoa huoltoon, ja sovin huoltomiehen kanssa että hän voisi myös asentaa uuden suuttimen ja powerfilterin. Eli, mimmonen powerfilter kannattaisi laittaa, vai kannattaako ollenkaan? Suutinta voisi varmaan laittaa isommaksi, jostain luin että 62 voisi toimia. kokemusta?

Myös rullien merkitys olisi kiva tietää. Ottaisin mopooni mielummin paremman kiihtyvyyden kun huippunopeuden. Millaset rullat siis? vai onko näillä sitten merkitystä tämän kannalta?

kiitokset näin etukäteen


Älä laita mitään powerfiltteriä vaan jätä se vakioputsari siihen. Oikeanpainoiset rullat löytää kokeilemalla, niillä ei voi valita haluaako kiihtyvyyttä vai loppunopeutta .


selvä se! Entäs miten menee suuttimien kanssa, tietäiskö kukaan? Onkos sitten mitään keinoja säädellä tota kiihtyvyys/huippunopeus suhdetta?
woodhacker
Liittynyt:
17.9.2005 15:22

ViestiKirjoittanut woodhacker » 13.5.2008 11:43

bump
Nollie
Pyörä:
Husaberg FE400, Ten7 140, Derbi DXR 250
Paikkakunta:
TKU
Liittynyt:
20.10.2005 10:52

ViestiKirjoittanut Nollie » 14.5.2008 17:31

Myykää mulle vivacityn vanteet! yv:llä kiitos.
Älä aja miehen partaa hänen ollessa poissa.
vatelma
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
13.10.2006 17:23

ViestiKirjoittanut vatelma » 14.5.2008 23:50

http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=64406

Siitä pojat ostakaa vähän ajettu laser xpro.
Gifu
Liittynyt:
18.8.2007 17:44

ViestiKirjoittanut Gifu » 18.5.2008 17:31

mikä on vialla? alussa kone pyörii hyvin sitten kun antaa kaasua niin se sammuu
majavamies
Pyörä:
Projekti SF2
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
10.5.2007 21:56

ViestiKirjoittanut majavamies » 3.6.2008 10:48

Ostakaa TNT valkoset tuning jarrukahvat.
UUDET paketissa.
10¤
Myydään!!Speedfight ja CPI SKOBA OSIA
++PROJEKTI viewtopic.php?f=72&t=70325
AkiK
Liittynyt:
23.3.2008 18:24

ViestiKirjoittanut AkiK » 5.6.2008 22:25

|tomi| kirjoitti:
pezku^ kirjoitti:tomi|, minkä takia vastaat jotain tuollaista, josta kenellekään ei ole mitään hyötyä? Vaikka kova mopopoika oletkin, ei se oikeuta mihinkään piikittelyyn tällä foorumilla.


Piikittelyyn? No joo...

Ero hukkiksen kanssa/ilman hukkista ei todellakaan ole merkittävä, vastaus oli sikäli ihan realistinen :roll:


Mulle tuli 8km/h huippuja lisää kun tukin hukkiksen. Mitattu kepsillä ennen ja jälkeen. Painoa mulla on sen vajaa 100 kiloa. Uskoisin et jos on joku keskonen tangossa niin kulkis vieläkin paremmin...

Se on totta et kone huutaa, mutta entä sitten?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista