Antakaa joku nyt se kuningas vinkki tähän mun ongelmaan. . Eli mulla on vireinä Stage 6 pro replica, sport pro vari ja 17.5 mm kaasari. Eikä mene kun 80 mittariin
. Paljonko nämä jogien mittarit kusee? Oletan että menee joku +70 oikeaa. Miten menee niin huonosti :O. Olen testannut 5.0 g, 5.25g, 5.5 g,5.7g,5.85g, ja 6 g rullia. +15,+30 ja +40 jousta. Enkä hitto sentään saa säätöihin. Tällä hetkellä kiinni 6 g rullat ja +30 jousi. Vieläkin tuntuu huutavan, vaikka nuo ovat vain puoli grammaa alkuperäisiä kevyemmät
. Voisiko syy olla hihnassa ? Ei ole oikeastaan kulunut, mutta tarttisiko tuo sport pro jonkun paremman hihnan? Kaasarissa tällä hetkellä 85 suutin ja ei booa eikä röpötä. Mopot ovat yksilöllisiä jne., mutta miten tuo muka tarvitsee lähes alkuperäisten painoiset rullat? Tietty teidän on vaikea sanoa kun ette voi kokeilla, mutta laitanko kylmästi vaan vielä painavampaa rullaa vai onko ongelma jossain muualla? Pieni vitutuksen poikanen on jo lähtenyt liikkelle.
edit: Oisi ehkä kuulunut vari-topicciin, mutta jos jollain oisi jogissa samaa "ongelmaa"