Dementikko
Itsellä LeoVince ZX-R:llä rullia ei tarvinnut keventää kuin 0,2g, mutta tuo on täysin putkikohtaista. Ainakin toisten viestien perusteella Pro Replica tarvitsee reippaasti kevyempää rullaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Mr. Jog
- Pyörä:
- Yamaha jog r 2008 70 cc lower sport
No kuri nyt on tietty otettu pois
. Voinhan minä koittaa laittaa ne 5.0 g rullat vielä, mutta epäilen. Tiedät kyllä varmasti paremmin, mutta miten voit sanoa etteivät rullat vaikuta huippunopeuteen? Eikö nuo jouset ja rullat pyritä valitsemaan niin että kiihtyvyys ja huippunopeus ovat optimaalisia. Voin lyödä vetoa että jos tähän meikäläisen jogiin heittää 3 g rullat niin ei varmasti liiku mihinkään. Tai vaihtoehtoisesti jotkut 9 g rullat
Dementikko
Minä ainakin väitän, että rullat todellakin vaikuttavat huippunopeuteen juuri niin kuin jo sanoitkin, eli 3g tai vaikka 9g ei varmasti kulje läheskään niin paljoa kuin optimipainoisilla rullilla.
Ehkäpä joku aiemmin tarkoitti sitä, ettei painavat rullat tarkoita suurempaa huippunopeutta, niin kuin joskus väärin luullaan. Osa porukasta luulee rullien toimivan kuin vaihdemopojen välitykset, vaikka eihän se niin ole.
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
Oman jogini mittari ei heitä yhtään kun gps:sään testasin,65 mittariin ja 64.9 gps
ja itse luulisin että pro replicalla saat tottua siihen huutamiseen.
E:ja muuten,kävi semmonen aksidentti tossa että ajoin toisen mopon perään nii että jotai väänty tolta eestä nii ettei ohjaustanko oikee hyvin se on jotenki jumiutunu nii oisko teillä ideaa mikä sieltä ois vääntyny
E2:Homma korjattu!
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
jogman
mikä mahtaa olla vikana ku jog meni n 80 km/h ja lähipäivinä mennyt vain 65..
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Variaattorin jouset ovat voineet löystyä, hihna kulunut, pytty väljä, onhan näitä.
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
Muuten nyt on pakko antaa suositukset täältä multivarille!Vakio putki mutta tyhjennetty ja pistin multivarin niin kiihtyy nyt niin perkuleesti eli suositukset
TurboYhZ
- Pyörä:
- Yamaha WR 125 -11
Suositteletteko kyseistä skootteria? Missä skootteri kasataan, eihän tuotantoa ole viety Kiinaan? Onko tässä tuoreöljyvoitelua? Tarkotus olis vaihtaa manki tälläseen. Ja vielä jos joku osaa sanoa niin kertoo missä sijaitsee runkonumero
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
Suosittelen!Kestävä,kiihtyy pirun hyvin vakiona,prikka pois varista niin ei ole enää niin lussu kulkemaan ja hukkaputki pois niin rupeaa vääntämään
multivari ja keltanen malossin vp jousi niin jo sutii!Runko numeron muistin nähneeni penkin vieressä kun ottaa sen vasemman sivukatteen irti niin rungossa kiinni.Tuorevoitelu löytyy kyllä.Luullakseni kasataan joko japanissa tai kiinassa nykyään
Hyvä skopo,laadukas.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Ranskan tehtaalta nämä tulee ja Suomessa kasataan.
Parta779
- Pyörä:
- Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Mulla luki jossaki en muista missä et made in italy ja mulla ei ollu ko haittaa multivarista :S
It Ain't fast without mixed gas!
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
Mitenkäs se on mahollista?Mitkäs säädöt sulla oli ja mitä se teki?
Ja variaattorinkopassa lukee mulla made in italy koska se on malossin tekemä.
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Kone + varikoppa on
Minarellin Italiassa tekemät, mistä sä Malossin repäsit?
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
Oho,nyt tuli pikku ajatuskatko sekotin minarellin ja malossin
no mutta noinhan se menikin!
Parta779
- Pyörä:
- Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Alko huutaan ko laitoin sen multivarin 5.5gr rullilla ja 7.0gr rullilla ei jaksa liikkua pitäskö laittaa eri rullat 6gr tai 6.5gr(vakiot) jouset narakun +1k rpm valkoset kaikki
It Ain't fast without mixed gas!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista