Piaggio NRG Power DD / DT

rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 17.5.2012 22:00

Dt on ilmajäähy , aika laiskahko. Kurittomana ei lisää paljoa yhtään nopeutta, todella nuhainen versio.

DD on nestejäähy,vakionakin kiihtyy hyvin , kurittomana kulkee n85km, mutta teharilla voisi kulkea enemmän =)

DD:ssä on paljon enemmän tehoa kuin Dt:ssä suosittelen ostamaan DD:tä mielummin kuin dt:tä
JaQQeri
Pyörä:
Aprilia SR '10 (ex), Gilera Runner SP '08
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
30.7.2010 14:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut JaQQeri » 18.5.2012 0:55

Aivan, DT olikin ilmajäähy. DD:n kone taitaa olla täysin identtinen Aprilia SR:n koneen kanssa? Mites ajo-ominaisuudet?
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD
Liittynyt:
22.12.2010 0:25
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut CemBalo » 18.5.2012 10:50

Jep, sama kone kaasari-SR:n kanssa. Ajo-ominaisuuksiltaan loistava vehjes, on vakaa ajettava ja pysähtyy hyvin. Jousius on vähän turhan kova, mutta muuten ei ajo-ominaisuksissa pahaa sanottavaa.
Kaikenlaista mukavaa pikkuvikaa sitten ainakin itsellä ollut... :paha:
Myynnissä Piaggio NRG Power DD -10!
JaQQeri
Pyörä:
Aprilia SR '10 (ex), Gilera Runner SP '08
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
30.7.2010 14:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut JaQQeri » 18.5.2012 15:49

Juu, säränkin jousitus tahtoo ykspäällä olla vähän pintakova. Mutta joo kiitos, tota tietoa kaipasinki.
rxxxxxx
Pyörä:
- ex KTM EXC 08 - ex piaggio nrg - ex Honda x8rx YM. - Husaberg 650fs/c 06 - Yamaha aerox 2010
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
17.2.2008 19:53
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rxxxxxx » 18.5.2012 21:20

Mistä saa kuristamatonta alkukäyrää? Hukkis on nyt tukittu mutta alkukäyrässä on myös tuo pillikuristin kiinnitys kohdassa(mistä tulee sylinteriin kiinni). Ainakin kuristajalta tuo vahvasti näyttäisi kun on tuommoinen pilli ja yhtäkkiä isonee tuplasti isommaks.
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Juunish » 19.5.2012 0:01

Jaaha, pakko nyt sitten kysellä.
1. Miten ton etumaskin/valomaski hässäkän saa irti, ei meinaa lähteny tänään mitenkään.

2. Miten jäähdytysnestesäiliön ja letkut saa putsattua parhaiten?

3. Mitä tehdä kun tankkiin kertyy jumalattomasti alipainetta ja vuotaa yli korkista.

4. Ei lähde käyntiin, ei anna kipinää. Tulppa menee huomenna vaihtoon, koska oli ihan musta. Käykö liian rikkaalla?

Kiitos!
Midrace Aerox projekti
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 19.5.2012 0:47

Otat etukatteen irti ja sitten otat "valomaskin" pois se on 4ruuvilla kiinni jos oikein muistan.

www.skootterini.com/joomla/index.php?op ... &Itemid=71

Tuossa saattaisi olla apua.

"Tulpan kuivaa mustumista aiheuttaa liian rikas polttoaineseos, ryypyn toimimattomuus (ryyppy makaa päällä), tai tukkeutunut ilmansuodatin."
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 19.5.2012 12:44

Mikäköhän tässä piaggiossa voisi syödä näitä männänrenkaita? :oo kerkesin ajaa noin 500km ja männänrenkaat aivan väljät. Ja sitä ennen ajoin jonkun tuhat kilsaa niin meni toinen männärengas poikki.

http://gyazo.com/54652c5f0274cb767af3cc9ead412e58

Tuon välinhän kuuluisi olla noin 1mm ja tuossa se on 5mm eli 0.5cm :oo
Pitäsköhän tässä tilata uus pytty vai mitä tälle tekisi. Pyttyä ku katselin niin oli ohipuhaltanut ja mauserilla kun mittasin niin näytti tasan 40mm olevan pytyn välyys.
Nutella
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.8.2010 20:49
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Nutella » 21.5.2012 19:00

Hei. Oma piaggioni on 2010 DD kaasaripeli ajettu 8t. Skopa ei kulje muutakuin 72 suuttimella ja neula kaikkein laihimmalla muilla säädöillä jättää matkalle. Ei yhtäkkiä ota enää kaasua ja sammuu. Skopa pitää myös häröö sirinää eikä oikein kulje. Välillä nyppää että mentäis lujempaa mutta ei mennäkkää. Nyt saatana onko joku kytkinjousi tai VIP jousi kulunu vai mikä ihme on?
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 21.5.2012 22:32

Sääädöt on päin persettä vissiin.
Tai sitten jokin imuvuoto jossain?
Mutta säädä ekana kaasari

Katso tarkkaan tämä

http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... %C3%A4mine
Nutella
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.8.2010 20:49
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Nutella » 21.5.2012 23:06

selvä yritetään. mutta tuo särinä ja se etä se ei kulje ei johdu kaasarista. ihan niinku joku jarruttais siel...
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 21.5.2012 23:22

mistä särinä kuuluu? Takavarista? etuvarista? koneesta? ajoitko talvella vakiosuuttimella? ettei olisi käynyt liian laihalla ? Varmaan rahisee koneen laakerit.


Kuinkas lämpimänä teillä käy nestejäähy kone? Tuntuu että mulla kuumenee aika paljon, yleensä siinä 6-7 palkin kohilla. Mites teillä?
Nutella
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.8.2010 20:49
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Nutella » 22.5.2012 9:09

8t ajetussa koneessa ei voi olla LAAKERIT paskana. Keksi jtn parempaa.
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 22.5.2012 14:27

Miksei voisi olla paskana? Jos on käynyt liian laihalla? Tai vaikkapa imuvuoto?
Nutella
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.8.2010 20:49
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Nutella » 22.5.2012 18:18

tsekkasin männän, priimakunnossa. mikäs on tuo liitin mikä on samassa kohtaa mistä kaasuvaijeri tulloo nii siin on semmone liitin mihin menee n.4 johtoo? mustanvärinen. en löytänyt mitään mihin se tulis?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista