Miten krossikypärän mölyy voisi vähentää? (jos tulppia ei lasketa)
Täysin väärät perusteet valita kypärää, eikä tolla hinnalla kunnon ruukkua saa muutakuin alelaarista.Truelifer kirjoitti:Ehdottakaa jotai krossikypärää alle 80e ei tarvis olla mikään hirveen laadukas kuhan on hieno =)
Tietääkö kukaan mikä agv tämä on, kun en vieläkään tiedä , vaikka olen etsinyt jokapuolelta tollaista
RX-7 Corsair on varustettu yhdellä kuitukerroksella enemmän kuin muut Arait, joissa perusrakenne suurinpiirtein sama, lisäherkut sitten erilaiset. Kypärä ei voi koskaan olla liian hyvä.laatite kirjoitti:Onko järkevää ostaa esim Arain valikoiman kallein kypärä tämä Corsair? Onko kypärän laadussa eroa suurestikin verrattuna esim muutama sata euroa halvempaan pottaan?
mallu kirjoitti:Pitää vielä kommentoida tohon krossipotta hommaan.
Itse ajoin n. 20,000km kevarilla krossipotta päässä. Ajo oli lähinnä kaupunkiajoa mutta myös maantiellä tuli liikuttua paljon. Kertaakaan ei ruvennut melu haittaamaan ajamista, ja fiilis oli mukavampi kuin tunkkaisessa umpipotassa. Melua kyllä riittää mutta se on sellaista huomaamatonta huminaa eikä ujellusta kuten umpikypärissä. Näillä perusteilla en siis valitsisi umpikypärää, jos krossikypärä vain sopii paremmin tyyliin. Jokainen voi tietysti asettaa turvallisuuden ja mukavuuden esim. sateella ajettaessa sille tasolle kuin haluua, tämä on vain minun mielipide.
tauriainen kirjoitti:Kannattaako ostaa onko hintansa väärti?
http://www.motot.net/talli/41435