Eipä taas ole juurikaan raportoitavaa, mutta naputellaan nyt jotain.
Ylläolevassa videossa on jo paikallaan Shorain litiumakku. Asennus oli mukana tulevien vaahtomuovipalojen kera helppoa ja akku istuu hyvin paikallaan, CCA on 270A vrt. alkuperäinen 215A, paino ~1kg vrt. alkuperäinen 3.4kg jne. Paikallaan on myös Ducati Performancen pleksi, ei vielä titaanipulteilla kun alkuperäiset kumimutterit olivatkin jotain erikoisharvalla kierteellä olevia. Hiilaripeilit myös löytäneet paikkansa. Muutamat titaanipultit ruuvailin vielä paikalleen, niitä alkaa nyt olla n. 170kpl.
Viime sunnuntaina pyörä teki taas kertaalleen saman käpyilyn kuin syksyllä pariinkin otteeseen, eli starttinapista painaessa ei tapahdu mitään. Tankoa kun vähän kääntelee niin taas toimii. Otin starttinapin kahvarungon irti ja auki, ja napin kontaktipinnoilla oli mustaa rasvan ja muovipurun sotkua, eli ei ihmekään jos ei tahdo ottaa kontaktia. Puhdistelin nuo ja pistin pintaan CRC:n contact protectit ja napin runkoon vähän litiumrasvaa. Jo pyöräytti herkästi.
Tarkennus on missä on, mutta idea selvinnee.
Eilen ja tänään saapui Saksasta viimein isot paketit sisältäen nuo em. RS/F05-hilut.
Röörit, rosteria alusta loppuun. Isompia kolhuja ei näy olevan, kaikista palikoista löytyi Ducati Corse -osanumerot ja joku ahkera on nuo joskus kiillotellutkin. Puunaamista niissä silti on, mukaanlukien kiinni sulanutta ajosaapasta ym. Halkaisijaa on ujot 63.5mm.
Vaimennin ja kannake. Tämäkin kiillotettu, ja veikkaisin että tuo kuori on joskus myöhemmin vaihdettu alkuperäisestä herkästi murtuvasta titaanikuoresta teräksiseen. Päätypalasta löytyy osanumero eli aitoa kamaa on tämäkin. Alapuolelle on niitattu takavalolle/kilventelineelle kiinnikkeet. Kannake on titaania ja osanumero löytyy tietysti siitäkin.
Pierobonin valmistama takarunko josta löytyy jopa yleensä kadoksissa olevat pikkuhilut eli vaimentimen kiinnikkeitten kumitulpat holkkeineen, katteen Dzus-kiinnikkeet ja putkiston kannakkeen kumi.
F05:n Xerox-takakate, kaikki viittaa aitoon Régis Laconin kisakatteeseen (numero varjostuksin, Xerox-grafiikat, alla Corse-osanumero jne.). Satula hiilikuitua, päällä ohut pehmuste. Pientä käytön jälkeä löytyy ja "seat pad" satulan takaa puuttuu, Tecnoselin valmisteina nuo kustantaa yksinäänkin toista sataa eli täytyy pitää silmät auki jos sellainen tulisi sopurahalla vastaan.
Nämä menevät puunaamisen jälkeen todennäköisesti kaikki myyntiin, vaikka omaankin mopoon on haaveissa ollut RS:n peräkate ja satula. Toki myös RS:n putkisto, muttei tämä massiivinen Termignoni.
Tuon näköisenä mopo viimeksi jäi odottelemaan seuraavaa visiittiä:
To do -listalla vielä se yksi kirottu katteen rauta, ketjujen lyhennys/niittaus ja lämpöeristetarran liimailua alakatteisiin. Kilpiteline on myös vielä mualimalla ja kilven tausta tekemättä pleksistä.