Muutamia nippeleitä saapui taas tällä viikolla.
Hiilikuituiset ilmaputkien suojat saapuivat vihdoin ja viimein. Metsästin näitä alkujaan ympäri maailmaa eikä niitä löytynyt mistään parina. Italiasta löytyi 2kpl oikean puolen suojia uutena, Hollannista yksi samoin oikeanpuoleinen käytettynä, sitten Jenkeistä yksi uusi vasemman puolen ja Australiasta toinen uusi vasemman puolen suoja. Näistä päädyin ostamaan uuden italialaisen ja australialaisen. Virhe
Italialainen saapui ajallaan ja sen lakkapinta on aivan järkyttävässä kunnossa vaikka osa oli uusi, ja alkuperäiseen laatikkoonkin pakattu. Tainnut seistä jossain auringossa näytillä tms? Ja mitä siihen australialaiseen tulee niin kohta 3kk on paketti ollut matkalla eli en usko sen sieltä enää saapuvan... Kaikeksi onneksi pari viikkoa sitten löytyi Saksasta käyttämätön pari, jotka saavuttuaan osoittautuivat loistokuntoisiksi. Muutama hiusnaarmua pyöräytän vielä kiillotustahnoilla pois.
Brittien eBaysta tarttui haaviin satulan alla olevien muovien peitoksi tulevat hiilikuitukikkareet, näitä ei kovin usein ole tarjolla ja ovat kestävyydeltään parempia kuin em. muoviosien tilalle tulevat, kokonaan hiilikuituiset vastaavat. Takakate/satula siis kiristetään osin näillä kiinni pyörään.
Alkuperäisten, kulahtaneiden Marchesini-tarrojen tilalle pitää tietysti saada uudet, samoin vaimentimen suojasta lähteneet Termignoni-tarrat saavat korvikkeet.
Loppukevennyksenä (pun intended) STM:n täystitaaninen kytkin"koppa", vähän pitää vielä pyyhkäistä pölyjä pois pinnasta. Tuon kaveriksi kelpaisi STM Evoluzione, mmm...
Lauantaina mahdollisesti seuraava ruuvauspäivä, jolloin olisi tarkoitus saada huoltopukki käyttöön ja viimeiset "helposti irtoavat" nippelit irti pyörästä.