Suunnitelmat on muuttuneet taas yllättäen ja tulevat varmasti muuttumaan matkan varrella lisää.
Tällä hetkellä suunnitelma on valko/pinkki/liila (katsotaan millaista väriä alumiinikilpi saa aikaan.).
Mulle ois mahdollisesti aukeemassa tallipaikka (myös autojen rakenteluun) jossa pääsis sit husan räjäyttämään palasiksi ja aloitettua maalailun.
Plääninä on värjäyttää alumiiniosat anodisoimalla, jarrupolkimen runko, vaihevivun runko, swingi ja tukijalka menis polttomaalattavaks ja loppu ei maalattavissa/anodisoitavissa teipattais sitten.
Mulle tuli tuolta salaisia reittejä kaukosäätimestä väriä vaihtavia ledejä, josko parkiksi sellasen askartelis kun tuo perus vilkkuva alkaa käydä tylsäksi.
Suunnitelma... (pyörä ei tietysti ole 4t vaikka muokatussa kuvassa onkin, jos löydän niin hommaan kyllä läpinäkyvän tankin enkä mustaa) Älkää vetäkö hernettä nenään värivalinnasta, sininen ja oranssi on jo turhan käytettyjä ja vihreää ei ktm/husaberg sotketa, pitäkööt kawasaki miehet sen ja suzuki miehet keltaisen ja honda miehet punaisen.
Alkuperäinen kuva on huonolaatuinen joten tuokin on, mutta kyllä siitä suunnilleen kuvan saa mitä ollaan tekemässä.
Hommahan alkaa mopon purkamisella, koitan muistaa lisätä kuvia tänne, mutta nyt on taas sen verran autohommia että sen minkä välillä kerkeän husaa tekemään niin varmasti unohdan ottaa kuvia, tietysti kuvat on ainakin minun mielestä parasta katsottavaa projektitopicissa joten pyrin niitä myös laittamaan.
-VinskiMo
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram