äläs nyt viltsur, tämän kokoluokan pyörässä suikkelit oli edistyksellisiä. t20 super six tuli 60-luvun puolivälissä markkinoille, siinä oli kuus vaihdetta, tuorevoitelu, sähköstartti ja muuta kivaa. Tämä siis verrattuna esim yamahaan jolla oli aivan alkeellisia vekottimia vielä pitkään. T250 mallissa tiputettiin sähköstartti pois, ilmeisesti halvemman hinnan ja 'kisaisuuden' takia. GT250 malliin tuli sitten -73 kevyjarru eteen, kawan isommissa oli levyjarru jo -82 ja hondissa mekaaninen levyjarru vuodesta -7?, gt:seen tuli myöskin ramair jäähdytys joka vähensi epämuodostumia aikalailla. Tuon huomasi selkeinten tulppien lämpöarvoissa jotka oli GT ramairissa B7 arvoa ja sitten T250 ja uudemmissa GT250 malleissa B8 arvoa. Näiden mallien heikkoja puolia on kicksin palautusjousi, vaihteiston viitos rattaat ja jännitteentasaajan puuttuminen kaikista paitsi amerikanmalleista. Hyviä puolia on sitten CCI tyyppinen tuorevoitelu joka siis kampeaa öljyä suoraan paineella kampiakselin petilaakereiden kautta kiertokangelle ja siitä vasta kampikammioon. Toiset linjat menee suoraan imukanavan loppuun ja siitä suoraan sylinterin seinämiin.
Pahin miinus nykyhetkeä tarkastellen on tiivisteiden tyypit joita ei löydy kuin alkuperäistavarana moneen paikkaan, puhumattakaan kahdesta petilaakerista jotka siis keskipakoisvoimalla vauhdittavat 2-t öljyn matkaa laakerin läpi kiertokangille. Mäntiä yms saa kyllä todella hyvin vielä pitkään JOS sattuu olemaan virallisen ylikoon mitoissa sylinterit.