jusutus kirjoitti:Ei tosin pitäisi vielä olla mielissään, eiköhän siitä satsista puutu jotain oleellista
Haluaako joku arvata puuttuiko ko. setistä jarrupolkimen tanko ja sen päähän tuleva palikka? Ei ole kuulemma uudessa sarjassa tullut niitä mukana aikoinaan. Oh well. Kai nuo silti täytyy poistaa ja joko käyttää alkuperäistä jarrupoljinta (tai jemmasta löytyvää billet-poljinta) tai tutkia josko alkuperäisen jarrusylinterin saisi patentoitua jalkasuojan taakse RS-tyyliin jolloin poljinta voisi käyttää tuollaisenaan. Niin se kuulemma on tähän asti ollutkin käytössä, vaatii vain polkimen tyveen kiinnittyvän tapin jossa on toisessa päässä laakerointi ja toisessa päässä sylinterin mäntää vasten menevä piikki, sekä tapin ympärille palautusjousen. Vastaava systeemi löytyy mm. Panigalesta.
Tuikut, lämpöanturi ja sulakeboksin kiinnikkeet pomppasivat tänään pienen puhdistuksen jälkeen uusiin kuoriin. Peilinkannakkeita varten pitänee vielä tilata 6kpl M6 x 15mm titaanipultteja samalla kun noita muita haalii.
Vanteiden lasikuulapuhalluksesta tuli Varsinais-Suomen Soodapuhalluksesta hinta-arvioksi 80€, onko jollakulla sisäpiirin tietoa muista ko. hommaa tarjoavista puljuista Turun alueella? Onko jarrulevyjen kiinnityspintojen suojaaminen puhalluksen ajaksi tarpeen, syökö lasikuula alumiinia lainkaan? Vanhat laakerit saavat puhalluksen ajaksi jäädä paikalleen, menevät kuitenkin vaihtoon.
Onkohan jarrusatuloiden pultit nyt varmasti rekisteröity?