Noniin!
Tuli hommattua tuollainen KTM duke 2. Pyörän ostin kone jönneiltä joensuusta.
Pyörään tilasin racingbikeltä kurisarjan(holkki, joka rajoittaa kaasuttimen kalvon liikettä, hintaa 5,3euroa+postit) ja asensin ja käytin katsastuskonttorilla, nyt siis lapuissa <25kw
Tosin pyörä on täysissä tehoissa.
Mitäs tässä nyt pyörästä itsestään kertoisi, varustettu Lc4 moottorilla, WP jousituksella, puolavanteilla ym...
Maavaraa pyörässä on 30cm, vakiona 11,2litran tankki( duke vie laskelmieni mukaan sataselle noin 4-5litraa bensaa normaaliajossa)
Itse päädyin dukeen sen takia, että voi ajaa asfaltin ulkopuolellakin, sekä mukava ajoasento verraten kyykkyyn.
Painoa pyörällä on 152kg ja tehoa vakiona 55hp.
Motorrad lehden testissä: 0-100km/h 4,3sek
max.speed:183kh/h
Pyörä siis liikkuukin tarpeeksi ainakin minulle.
Nämä isot yksipataiset nelarithan tuppaa tärisemään aika lailla, mutta oma duke on ainakin poikkeus.
Lc4 on varustettu siis tietenkin tasapainoakselilla yms.
Tärinää ei juuri ole, pienillä kierroksilla tietenkin vähän, mutta ei häiritsevästi.
Kuvia pyörästä voi katsella galleriastani, jonne pyrin päivittämään lisää kuvaa sitä mukaan, kun saan niitä otettua.
Itselle duke oli siis järkiratkaisu, kun tämän pitää kestääkkin kadulla, siksi jätin suosiolla kisasupermotot/endurot pois ostosuunnitelmistani, niihin saisi rahansa menemään helposti, eikä ajomukavuuskaan juurikaan parempi ole.
Tänne topicciin voi myös lc4 omistajat luoda pientä keskustelua, jos jotain asiaa tai kysyttävää on mielessä.
Tuli hommattua tuollainen KTM duke 2. Pyörän ostin kone jönneiltä joensuusta.
Pyörään tilasin racingbikeltä kurisarjan(holkki, joka rajoittaa kaasuttimen kalvon liikettä, hintaa 5,3euroa+postit) ja asensin ja käytin katsastuskonttorilla, nyt siis lapuissa <25kw
Tosin pyörä on täysissä tehoissa.
Mitäs tässä nyt pyörästä itsestään kertoisi, varustettu Lc4 moottorilla, WP jousituksella, puolavanteilla ym...
Maavaraa pyörässä on 30cm, vakiona 11,2litran tankki( duke vie laskelmieni mukaan sataselle noin 4-5litraa bensaa normaaliajossa)
Itse päädyin dukeen sen takia, että voi ajaa asfaltin ulkopuolellakin, sekä mukava ajoasento verraten kyykkyyn.
Painoa pyörällä on 152kg ja tehoa vakiona 55hp.
Motorrad lehden testissä: 0-100km/h 4,3sek
max.speed:183kh/h
Pyörä siis liikkuukin tarpeeksi ainakin minulle.
Nämä isot yksipataiset nelarithan tuppaa tärisemään aika lailla, mutta oma duke on ainakin poikkeus.
Lc4 on varustettu siis tietenkin tasapainoakselilla yms.
Tärinää ei juuri ole, pienillä kierroksilla tietenkin vähän, mutta ei häiritsevästi.
Kuvia pyörästä voi katsella galleriastani, jonne pyrin päivittämään lisää kuvaa sitä mukaan, kun saan niitä otettua.
Itselle duke oli siis järkiratkaisu, kun tämän pitää kestääkkin kadulla, siksi jätin suosiolla kisasupermotot/endurot pois ostosuunnitelmistani, niihin saisi rahansa menemään helposti, eikä ajomukavuuskaan juurikaan parempi ole.
Tänne topicciin voi myös lc4 omistajat luoda pientä keskustelua, jos jotain asiaa tai kysyttävää on mielessä.
Viimeksi muokannut Niko901 päivämäärä 5.5.2008 12:08, muokattu yhteensä 1 kerran