tempatrol kirjoitti:Perusteluna esim. se että tervehdys ja pysäytysmerkki voivat mennä sekasin
Senpä takia moikkaavat päätä nyökkäämällä (joskus kädelläkin), kuten itsekin välillä.
Myanda kirjoitti:Mites, moikkaileeko teille kyytiläisetkin? Tänään tuli vastaan yksi pyörä missä molemmat henkilöt moikkas.
< Bullitt > kirjoitti:Joskus olen koeluontoisesti kokeillut mopoillessa moikkailla motoristeille, ja noin puolet moikkasi takaisin. Tämä siis Tunturilla. Tulevana kesänä aion kyllä pitää huolen siitä moikkailen motoristeille, etenkin jos joku isommalla enskalla vastaan tulee. Tiedä sitten miten tosikovat motoristit suhtautuu vanhaan ja rumahkoon enskapiikkiin.
AdiposiC kirjoitti:Aina moikkaillaan kaiken sorttisille pyörille (paitti tietty mopoille ) ja 95% moikkaa takas, tulee hyvä fiilis
Hytz kirjoitti:Myanda kirjoitti:Mites, moikkaileeko teille kyytiläisetkin? Tänään tuli vastaan yksi pyörä missä molemmat henkilöt moikkas.
Yllättävän monta kertaa mun mielestä kyytiläisetkin moikkaa, jotenkin hassua .
Entäpä miten yöllä / pimeällä? Muuten pyrin itse aina moikkaamaan mutta pimeällä en ihan yhtä innokkaasti oo kättä heiluttamassa, tietenkin pyrin vastaamaan mikäli toinen siel huitoo mutta mielestäni pimeällä pysyy motoristeilta käsi tiukemmin kiinni kahvassa. Syy omalta kohalta on ainakin tummat hanskat jotka eivät kuitenkaan näy.