Tervehtiminen

Rossoneri
Pyörä:
748

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 17.6.2008 13:23

Mitä nyt itse piikillä huomannut, niin custom kuskit ovat niitä kovimpia morjestajia. Eipä kovinkaan moni kyykkykuski morjestanut. Ekana siis.
Vesmo

ViestiKirjoittanut Vesmo » 17.6.2008 13:39

Eilen joku customkuski morjensti kun olin ilta-ajelulla. Siitä tuli kyllä ihan hyvä mieli, ja oli vielä eka moottoripyöräilijä joka on moikannut minulle.
Escalator

ViestiKirjoittanut Escalator » 17.6.2008 14:22

ja oli vielä eka moottoripyöräilijä joka on moikannut minulle.

Ei motoristit yleensä mopoilijoille morjesta.
lexiii
Pyörä:
Derbi GPR

ViestiKirjoittanut lexiii » 17.6.2008 17:58

Kyllähän sitä kun kävin mutkan haaparannalla niin suurinosa morjesti. Kyllä siinä sai muutaman kerran olla käsi aika pitkäänkin ojossa kun muutama pitkä (4-8) pyörää tuli vastaan : )
Pande
Pyörä:
Yamaha yz250 -04

ViestiKirjoittanut Pande » 18.6.2008 8:54

Ite oon huomannut sen että jos ajaa crossi kypärä päässä enskalla niin ei kyllä juuri kukaan tervehdi.
Varsinkin kun intin vermeissä ajelee :D

Isommalla pyörällä kun ajelee niin aika moni kyllä tervehtii. Jotkut hd kuskit ei välttämättä nosta kättä kylläkään kun tommosella nakulla/kyykyllä ajelee.
mza
Pyörä:
2 x GSX-R 1000 K8, GPz 750, Aerox

ViestiKirjoittanut mza » 18.6.2008 19:16

Kyllä sitä ite tulee nostettua jopa skoottereille... siinä on mopomiehet ihmeissään ja lähellä ettei niskat mene poikki kun pää pyörähtää ympäri kohtaamisen jälkeen :)
Ungreat
Pyörä:
Tunturi Break

ViestiKirjoittanut Ungreat » 21.6.2008 22:30

Muistaakseni kukaan ei ole mua tervehtinyt. Nyt keväällä vasta alotin ajamaan kunnolla mutta ei koko aikana. Mutta meille mopoilijoille harvemmin tosiaan tervehditään. Mutta eihän se ihme ole - asun Espoossa. Täällä on lähinnä uusenduronvirittelijöitä joilla ei ole käytöstapoja.

Mutta jos mua jatkossa kättä nostetaan, niin pitäisi kyllä tämänkin "moporistin" käsi nousta.

Kerran kyllä kun ajelin niin rättisitikan kuski tööttäsi ja heilautti kättään. Luultavasti siksi kun ajopelinäni toimi(i) Tunturi Tiger S.
Temu-
Pyörä:
Cagiva mito

ViestiKirjoittanut Temu- » 30.6.2008 23:25

Kyllä siitä aina hyvä mieli tulee kun sieltä käsi nousee. Jopa HD kuskit tuntuvat nostavan ;)
polarice
Pyörä:
Honda CBR -07
Re: Tervehtiminen

ViestiKirjoittanut polarice » 1.7.2008 18:11

Moikkaatteko isoille skoottereille, niitäkin on alkanut näkymään yhä enemmän. Itse morjestan, mutta vielä en ole saanut vastausta, tosin saattaa johtua siitä että on ollut hieman hankalia paikkoja/ei ole huomannut minua.
"Menestykseen on kaksi sääntöä:
1) Älä koskaan paljasta kaikkea"

Honda CBR
AAte
Pyörä:
KTM690SMCR -17

ViestiKirjoittanut AAte » 1.7.2008 18:42

Eivät taida olla motoristeja ne skootterimiehet. Kauppakasseja ne skootterit on.
Kevarilla Kanarian valtavissa vuoristoissa!
http://www.motot.net/blog/AAte/kanarian ... b-454.html
Kikkare23

ViestiKirjoittanut Kikkare23 » 1.7.2008 23:11

Mikäs sinä oot pätemään kuka on motoristi ja kuka ei? Ei sillä ole väliä mikä siellä jalkojen välissä on (nojoo skoottereilla perseen alla :P ), vaan se mikä on sarvien takana.
Eli siis kyllä, ite ainakin moikkaan isoille skoottereillekin, mutta, myönnettäköön, että harvemmin ne takas moikkaa.
Senda 125 myynnissä! Katso ilmoitukset/galleria!
AAte
Pyörä:
KTM690SMCR -17

ViestiKirjoittanut AAte » 2.7.2008 0:44

Hiitti kirjoitti:Mikäs sinä oot pätemään kuka on motoristi ja kuka ei? Ei sillä ole väliä mikä siellä jalkojen välissä on (nojoo skoottereilla perseen alla :P ), vaan se mikä on sarvien takana.
Eli siis kyllä, ite ainakin moikkaan isoille skoottereillekin, mutta, myönnettäköön, että harvemmin ne takas moikkaa.

Yleensä ne, joilla on se iso skootteri on semmosia 40-60v jotka käyttää ihan kulkuvälineenä sitä skootteria. Niinku autoa. Ne ei pidä sitä ''harrastuksena''. Näin itse mietin ja varmaan yleensäkkin on. Mistä sen sit kukakin tietää, että kuka siel kypärän alla on.

Skootteri ei oo moottoripyörä joten ei ne oo motoristeja vaa skoderisteja? :D
Temu-
Pyörä:
Cagiva mito

ViestiKirjoittanut Temu- » 2.7.2008 1:08

Miksei niille voisi moikata vaikka olisi iha kauppakassina sellanen? Onko sen pakko olla harrastus että on truuu motoristi? :lol:
JTJT

ViestiKirjoittanut JTJT » 2.7.2008 1:50

AAte kirjoitti:
Hiitti kirjoitti:Mikäs sinä oot pätemään kuka on motoristi ja kuka ei? Ei sillä ole väliä mikä siellä jalkojen välissä on (nojoo skoottereilla perseen alla :P ), vaan se mikä on sarvien takana.

Yleensä ne, joilla on se iso skootteri on semmosia 40-60v jotka käyttää ihan kulkuvälineenä sitä skootteria. Niinku autoa. Ne ei pidä sitä ''harrastuksena''. Näin itse mietin ja varmaan yleensäkkin on. Mistä sen sit kukakin tietää, että kuka siel kypärän alla on.

Skootteri ei oo moottoripyörä joten ei ne oo motoristeja vaa skoderisteja? :D

ison skotterin hankinta auton rinnalle kulkuvälineeksi ei mielestäni ole mitenkään perusteltua. kuka helvetti maksaa tuhansia euroja toisesta kauppakassista tai kulkuvälineestä+sen vakuutusmaksuista, ajovarusteista, huoltokuluista yms., millä "ei pysty" ajamaan sateella, eikä talvella? jos siinä on jonkinlainen ajamisen vapauden kaipuu, niin eikös ne silloin lueta motoristeiksi :P
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
AAte
Pyörä:
KTM690SMCR -17

ViestiKirjoittanut AAte » 2.7.2008 13:43

Niin no. En itse kuitenkaan näille morjesta vaikka mitä vapaustaistelijoita olisivatkin.