Tervehtiminen

vilhou
Pyörä:
myyty

ViestiKirjoittanut vilhou » 24.8.2008 2:41

ite pyrin moikkaileen kans kaikille motoristeille jotka vastaan tulee :)
Honda cb500<3
vilhou@Qnet
Messico
Pyörä:
husq 450SMR

ViestiKirjoittanut Messico » 25.8.2008 16:22

PK-seudulla piikkipoijat kyl morjestaa. Mut ainahan niitäkin on jotka ei morjesta oliko mopolla, piikillä, mp:llä tai polkupyörällä. Joskus vahingossa moikannu skoottereille ku luullu että mp tulee vastaan ja sitten ku on liian myöhästä "voi vittu".

Mopoaikana mulle morjestettiin ehkä pari kertaa varmaan vahingossa.

E: Kannattaakoha mp-poliiseille moikata?
juuso_91
Pyörä:
Daytona 675 -09

ViestiKirjoittanut juuso_91 » 25.8.2008 17:34

Messico kirjoitti:PK-seudulla piikkipoijat kyl morjestaa. Mut ainahan niitäkin on jotka ei morjesta oliko mopolla, piikillä, mp:llä tai polkupyörällä. Joskus vahingossa moikannu skoottereille ku luullu että mp tulee vastaan ja sitten ku on liian myöhästä "voi vittu".

oon ainakin ite moikannu mp-poliiseja pari kertaa, ja kyllähän ne moikkas takaskin.. :D
Måpå199

ViestiKirjoittanut Måpå199 » 25.8.2008 21:03

Yleensä en ehi tajuta, että mulle morjestetaan, esim äskenkin olin ajamassa niin joku tummapukuinen (?) tuli vastaan ja en edes huomannut kun morjesti koska en nähny käsiä :S Yleensä yritän morjestaa takasin jos mulle moikataan, mutta harvemmin ehdin, koska en usko että moni morjestaisi mopoilijalle :)
http://www.motot.net/galleria/68114 Kommentoi, saat keksin ;P :D
knosta
Pyörä:
YZF-R125, Tunturi Start

ViestiKirjoittanut knosta » 25.8.2008 21:23

Kyllä se hiton leveän hymyn saa kasvoille ja mukavan fiiliksen jatkaa ajelua kun HD-kuskit puolenmetrin parran kanssa morjenstaa reippaasti, vaikka ajelenkin siis piikillä...

... ja tuohon vielä että customi kaverit ei muka moikkaa kyykkyjä, niin kyllä ainakin Espoossa missä tuppaan ajelemaan pillurallia ympäri kaupunkia, niin ne custom kaverit moikkaa reippaiten, käsi on jo pystyssä 200m ennen kohtaamista.

Ja ai että siitä saa kovan vitutuksen kun ei ite huomaa morjenstaavaa motoristia, nolon ja kurjan fiiliksenhän se saa hetkeks, kun ajattelee että itseäni kolme kertaa vanhempi kaveri reippaasti morjenstaa enkä morjensta takaisin... Alottelevana motoristina usein sitä ei tajua liikenteessä nostaa kättä ennenkuin se toinen motoristi moikkaa, mutta kaipa sen oppii pikkuhiljaa...

Itse siis koitan aina morjenstaa kaikkia 125cc+ omaavia sekä kavereita joilla pienemmät vehkeet. Pari kertaa tullut kyllä nolo fiilis kun koittanut kerrankin moikata reippaasti kun kattonu et iso matkapyörähä sielt tulee vastaakin, mut huomaakin vieressä et just mopokortin saanut tytteli ajelee skobaa joka varustettu isolla pleksillä (näitä kiinanihmeitä)... Se iso pleksi siis näyttää edestäpäin jotenkin siltä että olis hyvin katettu matkapyörä... :|
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)

ViestiKirjoittanut MänTä » 25.8.2008 21:24

Kunhan muistaa keskittyä ajamiseen ennen morjestamista. Uutisosiosta voi lukea mitä tapahtuu herkästi kun keskittyminen herpaantuu.
bombermuumi
Pyörä:
Gixxer

ViestiKirjoittanut bombermuumi » 26.8.2008 19:29

Messico kirjoitti:PK-seudulla piikkipoijat kyl morjestaa. Mut ainahan niitäkin on jotka ei morjesta oliko mopolla, piikillä, mp:llä tai polkupyörällä. Joskus vahingossa moikannu skoottereille ku luullu että mp tulee vastaan ja sitten ku on liian myöhästä "voi vittu".

Itte oon ainaki lopettanu gyybeleille moikkailun, ku viimeksi ajoin piikillä ja nostin tassu nii peräänhä se siitä lähti... Onneks pyörässä ei ollu sillon mitään moitittavaa luuli varmaa että moikkasin sen takia että halusin näyttää syyttömältä tai jotain.. :lol:
Myanda
Pyörä:
RW

ViestiKirjoittanut Myanda » 26.8.2008 20:04

I just wonder, moikkaiskohan posliinit jos moikkaa maijan sisään? ;) Vois kokeilla seuraavan vastaantulevan maijan kohdalla.
Escalator

ViestiKirjoittanut Escalator » 26.8.2008 21:29

Itse ajoin kerran ducatilla taajamassa ja näin että mpkyttä tuli vastaan. Morjestin ja vastaus oli sama.
It's a fine line between life and death. Dare to walk on that line?
tupsude
Pyörä:
ei oole

ViestiKirjoittanut tupsude » 27.8.2008 0:42

Itse en yleensä mp-polizaille morjensta, varsinkaan jos pyörässä on mitään sanomisen varaa. Se moroominen saa poliisin kiinnittämään enemmän huomiota ja pysäyttämään.
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
she says "I can't remember" and starts to cry
v{lle
Pyörä:
street evo 3+comet gt 125

ViestiKirjoittanut v{lle » 27.8.2008 20:57

mopolla en moikkaile mut monet moikkaa mulle ku luulevat isoks pyöräks vaiks on iha noku xps. toki vastaan niille. piikillä sitte kehtaa morestaa :D
-MarkusH
Pyörä:
EXC 300

ViestiKirjoittanut -MarkusH » 28.8.2008 22:22

Mites te moottoripyöräilijät toimitte taajama-alueilla? Itse morjestan maantiellä aina ja lähes kaikki morjestavat, paitsi kyykkykuskit jotka tulevat vastaan luistit katossa :) Taajamissa morjestelu on välillä melko hankalaakin, tosin kyllä melko monet morjestaa silti. Mielipiteitä onko syntiä olla morjestamatta kaupungilla? :roll:
Uraa uurtava motoristi
echo

ViestiKirjoittanut echo » 28.8.2008 22:52

ite morjenstan kaupungilla jos nyt ei just oo kädellä mitään tarkeetä merkitystä ajon kannalta.
hd miehet ei morjenstellu mulle juurikaan koko kesänä, muut kylläkin mopoderbeistä alkaen
SB2
Pyörä:
KTM Super Duke R -11

ViestiKirjoittanut SB2 » 29.8.2008 16:23

Ite olen huomannut, että jos kädet ovat käytössä niin pieni pään nyökkäys ajaa saman asian ku kädellä morjestamisen, ompahan ainakin kädet sitten valmiina tarpeen vaatiessa. :)
monkey1999
Pyörä:
Suzuki DR 350 S

ViestiKirjoittanut monkey1999 » 30.8.2008 8:38

Kyllähän sitä tulee morjetettua melkeinpä jokaiselle vastaab tulevalle motoristille.Kyllä sieltä yleensä takasin morjestellaan.Kyllä nuo hd kuskitkin yleinsä morjestaa.Kerran oon poliisille morjestannu eikä se siihen mitenkää reakoinnu :itku:
Minkä takia naishenkilön kannattaa ottaa mieheksensä moottoripyöräilijä????
- peli seisoo koko ajan lokakuusta huhtikuuhun.