Ja jos ulkomaille lähet ajamaan niin sitten kannattaa hommata se iso A merkintä.
Variss kirjoitti:mutta jos olisi papereissa alle 25w mutta oikeasti tt, niin ei tarvitsisi muuta pelätä kuin vakuutuspetosta jos joutuu pahaan kolariin/ ajaa jonkun halvaantuneeks?
Scaleo1 kirjoitti:Jos ajat 25kw kortilla TT pyörää, joka on sun nimissä niin kortti lähtee jo siitä, kun poliisit ajaa sun takanas ja tarkastaa tiedot koneelta. Toisinsanoen siis todella helposti. Tajuavat heti, ettei pyörän omistajalla riitä ajo-oikeus...
Scaleo1 kirjoitti:Jos ajat 25kw kortilla TT pyörää, joka on sun nimissä niin kortti lähtee jo siitä, kun poliisit ajaa sun takanas ja tarkastaa tiedot koneelta. Toisinsanoen siis todella helposti. Tajuavat heti, ettei pyörän omistajalla riitä ajo-oikeus...
Haatsi kirjoitti:Noissa "vakuutuspetos" syytöksissä mahdottomaksi tekee sen että vakuutusyhtiön täytyis näyttää toteen milloin esim. kuristukset on otettu pois, jotta voisivat vaatia korotettuja vakuutusmaksuja siltä ajalta. Ainut millä se saataisiin selville on että tekijä, sinä itse, myönnät/kerrot milloin näin on tehty. Mistä sitä tietää vaikka se olis ollut edellispäivänä...? Jolloin vakuutusyhtiön hyöty on max 2€ miinus työtunnit mitä sen selvittämiseen meni. Eli ei tarvi pelätä...
Miks helvetissä mä sinne menisin, jos ajan itekkin moottoripyörällä? Se vaan on fakta, että tuossa tapauksessa se kiini jääminen on paljon helpompaa. Kyllä ne poliisit tarkastelee niitä tietoja oli kulkuneuvo mikä tahansa...Rossoneri kirjoitti:Scaleo1 kirjoitti:Jos ajat 25kw kortilla TT pyörää, joka on sun nimissä niin kortti lähtee jo siitä, kun poliisit ajaa sun takanas ja tarkastaa tiedot koneelta. Toisinsanoen siis todella helposti. Tajuavat heti, ettei pyörän omistajalla riitä ajo-oikeus...
Kannattaisko mennä tonne mopopuolelle? Ei ne poliisit ala jokaisen moottoripyörän tietoja tarkistamaan koneelta jonka taakse sattuvat. Pyörä kunnossa ja ajelee järki päässä niin aika pieni on todennäköisyys että pysäytetään, senkin jälkeen pitäisi vielä jäädä kiinni asiasta ja sen jälkeen poliisilla pitäisi vielä olla kiinnostusta alkaa asiaa viemään eteenpäin.
Varis justhan tossa sanottiin, että vakuutusseuraamukset on harvinaisia, en ole itekään kuullut kertaakaan että kellää olisi ollut niiden kanssa ongelmia.
SJK kirjoitti:Haatsi kirjoitti:Noissa "vakuutuspetos" syytöksissä mahdottomaksi tekee sen että vakuutusyhtiön täytyis näyttää toteen milloin esim. kuristukset on otettu pois, jotta voisivat vaatia korotettuja vakuutusmaksuja siltä ajalta. Ainut millä se saataisiin selville on että tekijä, sinä itse, myönnät/kerrot milloin näin on tehty. Mistä sitä tietää vaikka se olis ollut edellispäivänä...? Jolloin vakuutusyhtiön hyöty on max 2€ miinus työtunnit mitä sen selvittämiseen meni. Eli ei tarvi pelätä...
Jotain faktaa tästä?
Enhän minä ole. Kannattaa vain pitää mielessä, että kaikki poliisit ei ole yhtä rentoja.Rossoneri kirjoitti:Siksi kun näytät olevan yhtä peloissasi poliisista kuin mitä siellä ollaan.