Bunderj kirjoitti:Pyörä ollut alla nyt noin viikon, jonka aikana vastaan on tullut viisi motoristia, näistä viidestä vain yksi on moikannut takaisin. Kaipa Cbr on niin mopon näköinen etteivät viitsi moikata, tai sitten näin syyskeleillä on sen verran kylmä ettei kohmeiset luut liiku ... Joka tapauksessa aijon jatkossakin morjestaa muille, vaikkeivat sitten itse viitsisikään.
Bunderj kirjoitti:Pyörä ollut alla nyt noin viikon, jonka aikana vastaan on tullut viisi motoristia, näistä viidestä vain yksi on moikannut takaisin. Kaipa Cbr on niin mopon näköinen etteivät viitsi moikata, tai sitten näin syyskeleillä on sen verran kylmä ettei kohmeiset luut liiku ... Joka tapauksessa aijon jatkossakin morjestaa muille, vaikkeivat sitten itse viitsisikään.
_Heke_ kirjoitti:
Mullakin on Cebari ja kyllä ne motoristit usein takaisin moikkaavat. Varmaan useimmiten jos ei tervehdi se johtuu siitä että ei huomaa. Itsekin monesti huomannut myöhään, että sieltä tulikin motoristi vastaan tassu pystyssä.
Kyl mä kans moikkailen melkee kaikille vastaa tuleville prätkille ja kyllä sieltä usein takasinki moikataa, vaikka enemmän toi dt näyttää mopolta ku cebariBunderj kirjoitti:Pyörä ollut alla nyt noin viikon, jonka aikana vastaan on tullut viisi motoristia, näistä viidestä vain yksi on moikannut takaisin. Kaipa Cbr on niin mopon näköinen etteivät viitsi moikata, tai sitten näin syyskeleillä on sen verran kylmä ettei kohmeiset luut liiku ... Joka tapauksessa aijon jatkossakin morjestaa muille, vaikkeivat sitten itse viitsisikään.
Ek1 kirjoitti:Jos 125cbr:lle käsi nouse niin enpä ihmette. Ei kovin kaukana monkeysta. Paitsi, että eräs ajamani monkey oli nopempi kuin nämä uudet cbr:t.