On mulla itelläkin joku piikin romu tuolla.
Tume34 kirjoitti:Ek1 kirjoitti:Jos 125cbr:lle käsi nouse niin enpä ihmette. Ei kovin kaukana monkeysta. Paitsi, että eräs ajamani monkey oli nopempi kuin nämä uudet cbr:t.
Oletko kenties paremp motoristi sitten kun sinulla on Kawasaki alla? Mää kun luulin että se moikkaaminen ei paljoa pyörää ole katellut.
RMK kirjoitti:Ek1 kirjoitti:Jos 125cbr:lle käsi nouse niin enpä ihmette. Ei kovin kaukana monkeysta. Paitsi, että eräs ajamani monkey oli nopempi kuin nämä uudet cbr:t.
Säälittävän ja liikuttavan rajoilla tämä kommentti.
markketo kirjoitti:Kevarikuskit yleensä nostaa lavan ensin, jos tuntevat motoristien joukkoon kuuluvan. Kaikille moikanneille tulee kuitenkin moikattua takaisin.
Ek1 kirjoitti:RMK kirjoitti:Ek1 kirjoitti:Jos 125cbr:lle käsi nouse niin enpä ihmette. Ei kovin kaukana monkeysta. Paitsi, että eräs ajamani monkey oli nopempi kuin nämä uudet cbr:t.
Säälittävän ja liikuttavan rajoilla tämä kommentti.
Oletko todella sitä mieltä? Osuu siis aika tavalla samaan kastiin tuon 125CBR:n kanssa eikö?
bi0lan kirjoitti:markketo kirjoitti:Kevarikuskit yleensä nostaa lavan ensin, jos tuntevat motoristien joukkoon kuuluvan. Kaikille moikanneille tulee kuitenkin moikattua takaisin.
Kyllä minulle ainakin morotetaan lähes aina ensin, vaikka piikkinen löytyy. Itse moikkaan myös kaikkia, lukuunottamatta _EGO_ kustomeja, joilta oon kuullu heruvan vaan keskisormea takaisin. Street fighterit on toinen ryhmä jota en moikkaa ensin, vaikka harvemmin niihin törmäänkään. Enduroidenkin kohdalla odotan usein että toinen tekee aloitteen ellei selvästi huomaa ettei kyse ole moposta.
Mutta kyllä ainakin turun seudulla tervehditään loppujen lopuksi hyvin kiitettävästi, veikkaisin moikkausprosentin olevan 95% tienoilla.
bi0lan kirjoitti:Tume34 kirjoitti:Haha, oot kuullut että tuloo keskisormea niin jätät moikkaamatta? Ootko enää tosissasikaan?
Oon mä, kaverin kyydissä näin tapahtunukin pari kertaa Olis varmaan pitäny kirjottaa tohon.
Ärsyttää muutenki niiden egoisa olemus..
AAte kirjoitti:Jos hän nyt meinas, että jos on aiempaa tietoa, että tietyt kuskit(tunnistettavissa ajokamoista ja pyörästä) eivät moikkaile/ näyttelevät keskaria, niin turhahan heille sitten on itsekkään mitään elettä tehdä?
:obi0lan kirjoitti:..itse moikkaan myös kaikkia, lukuunottamatta _EGO_ kustomeja, joilta oon kuullu heruvan vaan keskisormea takaisin. Street fighterit on toinen ryhmä jota en moikkaa ensin, vaikka harvemmin niihin törmäänkään. Enduroidenkin kohdalla odotan usein että toinen tekee aloitteen ellei selvästi huomaa ettei kyse ole moposta.