duracel kirjoitti:kun mä vaihdoin kyykystä enska piikkiin niin ei kyl enää kauheen moni morottele tai näin ainakin tääl Turun suunnal. Vähän harmittaa toi ku siit tulee aina jotenki niin hyvä fiilis ku joku morottaa kauniina kesäpäivänä mut ehkä toi husse tunnistetaan liikaa sit mopon näköseks?
Winegum kirjoitti:Pidemmillä matkoilla se voi olla käden lepuuttamista. Kaupunki-/ym. pyörittelyssä se on pelkkää leijumista.JP_89 kirjoitti:Sori nyt tää OT mutta mikä ihmeen juju siinä on että ajetaan toinen käsi kyljellä, mää en oo tätä juttua koskaan tajunnut
T-Doggy kirjoitti:duracel kirjoitti:kun mä vaihdoin kyykystä enska piikkiin niin ei kyl enää kauheen moni morottele tai näin ainakin tääl Turun suunnal. Vähän harmittaa toi ku siit tulee aina jotenki niin hyvä fiilis ku joku morottaa kauniina kesäpäivänä mut ehkä toi husse tunnistetaan liikaa sit mopon näköseks?
Ton ongelman oon kans huomannut. Mopoista on tehty liikaa piikkien näköisiä nii ei niitä aina vaan erota.
Tänäänkin tuli yks piikkinen enska vastaan, joka ajoi oikeassa reunassa, joten en morottanut kun oletin sen olevan mopo.
Noi käsi kyljellä ajelevat (useimmiten kyykkykuskit) eivät koskaan moikkaa edes takaisin. Leijoja?
Itse pyrin morottaa kaikille ''genrestä'' huolimatta- Varsinkin reilu kädennosto saa hymyn nousemaan korviin.
tytn kirjoitti:Morjestan, riippumatta pyörästä (en sentäs mopoja tai piikkikuskeja). Kiva tapa motoristien kesken.
duracel kirjoitti:kun mä vaihdoin kyykystä enska piikkiin niin ei kyl enää kauheen moni morottele tai näin ainakin tääl Turun suunnal. Vähän harmittaa toi ku siit tulee aina jotenki niin hyvä fiilis ku joku morottaa kauniina kesäpäivänä mut ehkä toi husse tunnistetaan liikaa sit mopon näköseks?
Astrayed kirjoitti:Avt0mat kirjoitti:Enpä oo ikinä tällaista ainakana nähnyt, kyllä se on se kuski aina joka morjestaa.
Kyllä mieki aina morjenstan vastaan tuleville motoristeille, kun isän kaa käydään Cebarilla ajelulla. Ja aina jos on toinenkin ajellu kaks päällä, niin kyllä se matkustajakin on moikannu.