AceFin kirjoitti:Nyt ei kyllä voi noin rankasti yleistää. Mulla ainakin oli hyvää asiaa opettajan ja toisen oppilaan kanssa. Käytiin mm. läpi ajolinjoja, reissuun valmistautumista ja pyöränhuoltoa.
En silti ole tuon uudistuksen kannalla, 500€ parin tunnin teoriaopetuksesta ja muutaman tunnin ajosta on liikaa ja siellä saadun tiedon voisi helposti ympätä A-teorioihin.
Komppaan Acea tässäkin asiassa. Vaikka itse 2004 A1 kortin ajoin harkkalupineen 600 euron hintaan, niin on tää nykyinen korttisekoilu myrkkyä koko alalle suomessa ja pahasti.
Naisia olis mukava nähä useammin pyöränsarvissa myös!Ehkä ihmisiä pitäis ohjata enemmän kerhotoimintaan / kertauskursseille, kuin asiakkaan näkökulmasta jo ylihinnotellulle pakkokursseille. Ilmottauduin itse juuri vapun nurkilla pidettävään
maksulliseen kertauskurssiin, ihan vain sentakia koska en pidä ajotaidon ylläpitoa itsestäänselvyytenä. Niinkuin tuosta maekisen kommentista ymmärsin.
Oli erittäin mukavaa intissäkin ajaa puolustusvoiminen A kortti uudestaan ja hoitaa käsittelykoe jäisellä alustalla. Vaikka idea aluksi hieman turhauduttavalta kuullosti ja skappari huusi korvaan taajamajossa huomattavasti enempi kuin autokouluope.
Yhdet lowsiderit tossa syksyllä maksellessa mietin, ettei ammattilaisten vinkeistä ole haittaa oman pyörän hallitsemisen suhteen. Tuskin tuota kikkailua kukaan kitkeä haluaa, sitä ei vaan pidä harrastaa tribaalihuppari niskassa pc25:sella asennevamman kera julkisilla teillä. Itse alottelen trialia tässä urheilu ja tekniikan viilaamismielessä jahka kesän mittaan enskasafareilla pääsisi "keulimaan" muille omista ajotaidoista.
Harva harrastelioista osaa ajaa oikeasti kovaa ja vielä harvempi todella hiljaa
http://youtu.be/x4dJzn29Km4Tuossa 3.28 kohalla hyvä pointti.
Maekiselle tiedoksi en vielä ostanut niitä trial trikoita.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582viewtopic.php?f=5&t=86762