Ek1 kirjoitti:Itse ei kyllä aina jaksa kättä nostella. Jos sportti tms tulee vastaan niin aina, mutta yli 300kg painavat maantielaivat..ovatko ne edes moottoripyöriä?
Sitten on nuo chopper/custom -äijät, eivät yleensä kättä jaksa (tai eivät pysty kun joutuu niin paljon puristamaan että pysyy kyydissä) nostaa.
Aika ristiriitainen postaus. Olet itsekin sillä asenteella liikkeellä että jollekin pyörätyypille ei tarvi morjenstaa ja sitten valitat että sulle ei nosteta? Minua suunnattomasti ärsyttää nämä "yleensä ei jaksa xxx nostaa + kuiva provo"-viestit, kun olen jo itse sen huomannut että ei tuollaisia yleistyksiä voi tehdä, eivätkä ne toimi. Vähän sellaista on kyllä kuulunut, ettei etelässä jakseta enää niin ahkerasti kättä nostella, mutta ainakin täällä voin rehellisesti sanoa että kevään aikana vastaan tulleet pyörät (lukema menee jo toisella sadalla) ovat kaikki moikanneet, vähintäänkin peilistä olen huomannut että vähän myöhässä on koitettu reagoida.
Minulla siis kustomi, kaikille olen moikannut ja kaikki ovat moikanneet takaisin, myös ne kisakireät kyykyt ja leveätankoiset chopperit. Matkalaivojenkin pleksin takaa on joka kerta käsi kohonnut. Yhden enskan ja skootterin taisin sivuuttaa kun ei oikein tiennyt mitä ne oli vekottimiaan.