Onhan sitä tullu nyt jonkin verran kaatuiltua mopolla ja kevarilla enimmäkseen mutta eihän ne tänne kuulu, välttyen kumminkin aina isommilta naarmuilta ja materiaalisilta vahingoilta.
Kotarillakin ehdin kertaalleen risteyksessä märällä asvaltilla kaatuamaan, alla oli tietenkin täysin uusi kumi ja vaihtopaikasta olin kotiinpäin tulossa, risteyksessä sitten kääntyessä vähän moottorijarrua ja pyörä katos alta hyvin äkkiä. Kaatuamisen suurimmaksi vahingoksi ja ketutukseksi jäi hajalle mennyt ajohanska, tosin ilman hanskaa olisin varmaankin jäänyt etsimään sitä kadonnutta pikkusormea siihen risteysalueelle.
Itse pyörän materiaaliset vahingot nousivat huimaan 4 euroon hajonneen taka-akselipultin myötä, tässä onkin yksi loistava supermotopyörien etu kyykyihin nähden, en halua edes ajatella mitä kaikkea täyskatetulla olisi tuossa tilanteessa mennyt
Mutta kyllä sitä melkein varmaksi voi sanoa että jokainen motoristi tulee aikanaan kaatuamaan, ja ihan itsestäänselvyytenä, ehkä näissä pienissä tapauksissa se pahin on seuraava aamu, sen todella huomaa että on tullut otettua tien kanssa lähikontaktia edellisenä päivänä.