tsounas kirjoitti:Soppanestori kirjoitti:Ite käytän 10 w 40 öljyä(ohjekirjan mukaan). Motorexia ja motulia on ollu. Ei itsellänikään vapaa kovin helposti löydy koneen ollessa käynnissä. Yleensä sammutan pyörän ja sitten vasta vaihdan vapaalle.
Ei mee vapaa mullakaan päälle kuin vauhdista rullatessa. Kone kiinni ja vapaalle.
Mahtaakohan muuten olla ihan vaan tuollaisen krossilaatikon tiukkuutta vai piileekö taustalla joku ongelma?
Minusta noita kaksreikäsiä mustia etukatteita et enää uutena saa. Valmistus lopetettu ainakin mitä keitaalle olen ollut yhteyksissä.
Ite hamstrasin yhet ihan käyttämättömät viimekesänä, pyörässä kii tosin nyt ^^
Täyttä asiaa tämä teksit.
Vaihteiden vaihto ei johdu muusta kuin koneen rakenteesta. Ite käytän husassa ja krossissa molemmissa tota motorexin 10w50 crosspoweria ja hyvin on toiminu. Ei mitään ongelmaa.
Noi mustien katteiden valmistus lopetettiin kokonaan. Eli uusia ei saa ainakaan tehtaalta. Ite aattelin maalata uudestaan jos ei löydy mistään. Tosin tarrasarjaaki tulossa että saa nähä mitä tekee.
Tietääkö kukaan mitä muovilaatua vanhempien mallien keltainen tankki on? PE? Ois tarkotus maalata mustaks niin pitäis tietää että onko edess mahdollista vai pitääkö tehä kopio.