[/quote]
Voimia
Mistä sitä öljyä siis pihalle tulee?
Mä oon käyttänyt Motulin 20W50:stä mineraaliversiona. Mulle ainakin myyjä sanoi, että juurikin tuo mineraaliversio olis tärkeetä, vaikka manuaalissa lukeekin synteettinen. En oo kyseenalaistanu kun skulaa hyvin. Siellähän ne samassa öljyssä lilluu niin jotenkin tuo kuulostaisi öljyihin liittyvältä. Tosin eihän se vuotaminen normaalia ole, vaikka siellä mitä öljyä olis sisällä. Tota Motulin 15W50 on kai kahta versioo, teknosynteettistä (mineraalin ja synteettisen sekoitus) ja synteettistä. Kumpaa sulla on? Nyt kun en oo kokeillu ja en paremmin tiedä niin paha mennä sanomaan. Kotarissa ainakin kytkimen toimimattomuus hyvin usein johtui vääränlaisesta öljystä.
Kerran on itsellä alkanut keittämään ja luulin, että kannen tiiviste olis mennyt ja se tulikin purettua. Ei kuitenkaan mitään näkynyt ja lopulta huomasin, että olikin vaan jäänyt ilmaa jäähdytyskiertoon. Eli se kandee kyllä tsekata, että varmasti kiertää.[/quote]
Teknosynteettistä näyttäisi olevan. Pitää huoltaa muutenki sitä kytkintä, niin eiköhän se siitä korjaannu.
Oisikohan käydä niin hyvä säkä,että kannen tiiviste vielä ehjä ja vesikierrossa olisi ollut vaan ilmaa ,tästä tämä yliräkiminen.. venttiilin säätöluukusta on ainakin tullut öljyä ja pakoaukosta näkyy venttiilin varressa öljyä. Öljyn huohotinletku oli niinsanotusti tukossa ja tästä tämä ylimääräinen paine koneessä