Miten se tuntuu toimivan 50km pätkissä tuo moto. Oli vähän episodia ja sähläystä perjantaina, joten mentiin välillä jo hinurinkin kyydissä. Siitä sitten laitteet läjään ja 50km jälkeen alkoi vuotaa bensaletku. Se saatiin korjattua ja taas 50km meni ok ja hauskaa oli kunnes alkuperäinen vika palasi. Tunsin jo hanurissa siitä ensimmäisestä yskäisystä, että kohta booaa. Siitä se sitten alkoi pikkuhiljaa käymään huonommin, ei ota enää kiekkaa kunnolla ja röpöttää. Sen jälkeen se booaa useemman kerran ja sammuu vauhdista. Rullaus pysähdyksiin ja napista kerralla käyntiin. Vauhdista kokeilin käynnistää niin ei lähde. Sama homma toistu n. 5km eteenpäin ja siitä sitten rauhallisesti nilkutellen tallille.
Mistä tuota vikaa lähtis kaivelemaan kun mulla ei oo hajuakaan mistä tuo vois johtua? Kaasari on tsekattu, bensapinta ok eikä roskia. Kaasuvaijerit + tulppa tuli samalla vaihdeltua. En tiedä miten se voisi vaikuttaa, mutta tuo on ilmennyt nyt kahdesti ja molemmilla kerroilla olen sen 50km kerennyt ajelemaan melko reipasta ajoa. Samoin molemmilla kerroilla olen vaihtanut öljyt juuri ennen tuota. Ja en myöskään tiedä mistä johtuu ja liittyykö tähän, mutta vaikka se kohon neulaventtiili pitää niin kylmänä kun käynnistää niin se ruikkii bensaa alleen sellasen vajaan desin verran. Alkaa ruikkia kun on vähän jo lämmennyt. Lopettaa kun lähtee liikkeelle eikä enää sen jälkeen ruiki ollenkaan.
Ideoita?