OmgItsNut kirjoitti:Ei sitä näköjään osaa vaihtaa tuota sisäkumillista rengasta. Rikkihän se on kun on jo kolmesti tyhjentyny. Olipa taas hyvä keikka tehdä itse ja säästää. En suostu käsittämään miten se on voinu mennä särki. Oli helppo sinne pujottaa ja ei takuulla tullu raudalla sitä sorhailtua. Jos on noin henkimaailman juttuja niin oli takuulla vimonen sisärengaskumi minkä itte vaihdoin. Sitten vielä änkkärit ollu 1,5 viikkoa pajalla ja nyt ne sit soittaa, että onkin tekijät lomalla ja killerit saakin vasta kahden viikon päästä.
Nyt melkein tekis mieli myydä tuo ja ostaa joku, jolla pääsis välillä ajamaankin...
wothov kirjoitti:Saa keitaalta aiankin kestävämmät jouset, venat saat halvalla stormilta Imu 29e kpl ja pako 39e kpl keitaalta vakio venat muistaakseni 120e? kpl
_HC kirjoitti:Ittellä pääs käymään tossa ajokauden alussa sillee että pyörä hyyty kesken ajon, ei mitään ylimääräistä ääntä eikä mitään sopimatonta, aivan kuin bensa loppuu kesken. Tiesin että tankki oli aikas tyhjillään ja rullailin sitten siitä tien sivuun heittämään varatankille.. No siinä sitten aloin sahailee käyntii ja se hörähtelinkin käyntii mut ei tahtonu käydä.. No siinä sahailin sitten akut tyhjäksi ja rupesin polkemaan mutta eihän siellä ketään ollut kotona, kiksi meni alas ku vähän kädellä käänsi.. Siinä sitten luulin että männänrengas tai yms on sanonut ittensä irti. Joten päätin sitten viedä pyörän Starbikeen (mikä oli huono idea) kun ei itsellä oikeen motivaatiota ja aikaa ollut lähtee purkaan...
No kolmehan kuukautta se siellä sitten oli kunnes kävin viimeviikolla hakemassa sen helvettiin sieltä kun ei ne siinä ajassa ollut mitään saanut tehdyksi...
Tossa viikonloppuna tuli kone revittyä irti ja vähän purettua.. Sieltä sitten sitten löyty poikki mennyt pakopuolen venanjousi ja vähän vääntynyt vena.. Männässä ei jälkeäkään ja kaikki muutkin osat kuin uusia. Onko noissa vakio venanjousissa ollut mitää "tyyppivikaa" että menee poikki tjms? Vai onko sattunut sitten vaa joku maanantai kappale? Ja koneella ajettu n.5000km/ n.85h
Vai löytyykö tohon ees mitään ns. "parempia venoja&jousia"?
OmgItsNut kirjoitti:_HC kirjoitti:Ittellä pääs käymään tossa ajokauden alussa sillee että pyörä hyyty kesken ajon, ei mitään ylimääräistä ääntä eikä mitään sopimatonta, aivan kuin bensa loppuu kesken. Tiesin että tankki oli aikas tyhjillään ja rullailin sitten siitä tien sivuun heittämään varatankille.. No siinä sitten aloin sahailee käyntii ja se hörähtelinkin käyntii mut ei tahtonu käydä.. No siinä sahailin sitten akut tyhjäksi ja rupesin polkemaan mutta eihän siellä ketään ollut kotona, kiksi meni alas ku vähän kädellä käänsi.. Siinä sitten luulin että männänrengas tai yms on sanonut ittensä irti. Joten päätin sitten viedä pyörän Starbikeen (mikä oli huono idea) kun ei itsellä oikeen motivaatiota ja aikaa ollut lähtee purkaan...
No kolmehan kuukautta se siellä sitten oli kunnes kävin viimeviikolla hakemassa sen helvettiin sieltä kun ei ne siinä ajassa ollut mitään saanut tehdyksi...
Tossa viikonloppuna tuli kone revittyä irti ja vähän purettua.. Sieltä sitten sitten löyty poikki mennyt pakopuolen venanjousi ja vähän vääntynyt vena.. Männässä ei jälkeäkään ja kaikki muutkin osat kuin uusia. Onko noissa vakio venanjousissa ollut mitää "tyyppivikaa" että menee poikki tjms? Vai onko sattunut sitten vaa joku maanantai kappale? Ja koneella ajettu n.5000km/ n.85h
Vai löytyykö tohon ees mitään ns. "parempia venoja&jousia"?
Mitäs tossa tarkemmin ottaen tapahtu eli menikö laakista vai oliko oireillu aiemmin mitenkään? Hyytykö kerrasta vai antoko merkkiä pidempään jo? Siksi kysyn kun ite yritän tässä epätoivosesti träkkää vikaa ja mulla kans ajosta hyyty, mutta lähtee kuitenkin käymään ja välillä taas toimii kunnes ei taas haluu toimii. Pisti silmään tuo fiilis bensan loppumisesta.