Jorki123 kirjoitti:Nyt ois tulossa vissiin ihan jees käksä
2mäntänen derbin etujarrusatula
Brembon 15mäntänen RCS kahva ja joku skoden teräspunosletku!
On vähä turhan iso toi brembon kahva 2 mäntäselle olisit hommannu 12mm maguran
Jorki123 kirjoitti:Nyt ois tulossa vissiin ihan jees käksä
2mäntänen derbin etujarrusatula
Brembon 15mäntänen RCS kahva ja joku skoden teräspunosletku!
Nik5u kirjoitti:Mimmosia adaptereita porukat väsänny tommoselle DTR -97 Nissin pääsylinterille? Mietin tuossa et millä sen saa kiristettyä kunnolla kun lähtee pyörimään, jos käyttää sitä samankaltasta kiinnityssysteemiä ku alkup. muovinipalla.
Jorki123 kirjoitti:GhostFucker kirjoitti:Jorki123 kirjoitti:Nyt ois tulossa vissiin ihan jees käksä
2mäntänen derbin etujarrusatula
Brembon 15mäntänen RCS kahva ja joku skoden teräspunosletku!
On vähä turhan iso toi brembon kahva 2 mäntäselle olisit hommannu 12mm maguran
Eikö tuu muka tehokas tolla brembon kahvalla? D
GhostFucker kirjoitti:Jorki123 kirjoitti:GhostFucker kirjoitti:Jorki123 kirjoitti:Nyt ois tulossa vissiin ihan jees käksä
2mäntänen derbin etujarrusatula
Brembon 15mäntänen RCS kahva ja joku skoden teräspunosletku!
On vähä turhan iso toi brembon kahva 2 mäntäselle olisit hommannu 12mm maguran
Eikö tuu muka tehokas tolla brembon kahvalla? D
Eiköhän tuu tarpeeks tehoo ku o kuitenki kevyt pyörä kyseessä, mut meinasin lähinnä sitä et tulee turhan raskas tost kahvast ja liikevara jää turhan pieneks. Esim. mulla on 13mm, nelimäntäsellä satulalla ja sulle on tulossa 15mm, 2 mäntäselle. RCS kahvahan on loistava, mut ei tarkotettu 2 mäntäselle. Ku on isomäntänen kahva pienel satulal, ni silloin ku se jarru alkaa ottamaa kiinni, siihen että rengas on lukossa on paljo lyhkäsempi matka ku pienimäntäsellä, eli tuntuma on huonompi.
Toivottavasti tajusit tosta selitysestä jotan