nigoo kirjoitti:Pyörä honda crf 450. Mulla on nyt yhden satulan järjestelmä, eikä paukut riitä vakiosatulassa. Käppärille ois tarkotus laittaa motomasterin 4 mäntänen, joka ois siihe aika sopiva, mutta tuleeko normaalista jarrusta sillon liian jyty? Vai täytyyko nyt sit vaihtaa useampisatulaiseen
akra kirjoitti:nigoo kirjoitti:Pyörä honda crf 450. Mulla on nyt yhden satulan järjestelmä, eikä paukut riitä vakiosatulassa. Käppärille ois tarkotus laittaa motomasterin 4 mäntänen, joka ois siihe aika sopiva, mutta tuleeko normaalista jarrusta sillon liian jyty? Vai täytyyko nyt sit vaihtaa useampisatulaiseen
Annat sen alkuperäsen takajarru-systeemin olla semmosenaan ja teet toiselle satulalla sen käppärin, kaikista paras vaihtoehto.
nigoo kirjoitti:akra kirjoitti:nigoo kirjoitti:Pyörä honda crf 450. Mulla on nyt yhden satulan järjestelmä, eikä paukut riitä vakiosatulassa. Käppärille ois tarkotus laittaa motomasterin 4 mäntänen, joka ois siihe aika sopiva, mutta tuleeko normaalista jarrusta sillon liian jyty? Vai täytyyko nyt sit vaihtaa useampisatulaiseen
Annat sen alkuperäsen takajarru-systeemin olla semmosenaan ja teet toiselle satulalla sen käppärin, kaikista paras vaihtoehto.
Miten nii? Nyt 4 mäntäne molempien käytössä ja hyvä.
heeku kirjoitti:laitat suosiolla sen roxin kahvan siihen ja myyt ton räsän kahvan mulle