Niin, lämpöarvot ovat unohtuneet japanilaisilta insinööreiltä suunnitteluvaiheessa. Molemmissa on omat hienot puolensa, joten on mielipidekysymys kummasta tykkää, itse ottaisin kumman tahansa mutta päädyin touhon RF:ään, koska 2T on 2T.
Olisi hieno kyllä saada tuollainen RGV250SP (1997) itselleen, mutta noita pirulaisia kun ei ole edes Saksaankaan tuotu liiemmin, joten kaikki yksilöt joutuu hakemaan Japanista ja kuristusten poistokin on kyseenalaisen hankala homma. Tosin jos tuollaisen hankkii se ei ole enää ongelma. Perä tuossa on vähän tönkkö, mutta tekniikka on taas ottanut muutaman harppauksen.
Itselläni pyörä (RS) olisi maksanut 2700 euroa, kuvat olen jo poistanut mutta hopea pyörä joka kulki arrowin putkilla, mukana olisi seurannut paljolti pikkuhilppeitä ja huoltopukki. Hyvät kaupat siis jätin väliin...
Edit:
Aprilioissakin säätimet hajoaa...
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual