Omani vm2005 exc 450 maksoi 6600e, ajettu 92h ja excelin enska vanteet kumeilla, smotovanteet kumeilla, polisportin karjikset.
Saimon kirjoitti:Kovia vakuutussummia teillä. Toi fennia on hinnotellu ittensä pihalle prätkävakuutuksissa, itelläki oli viikon sielä, kunnes tuli eka lasku. Nyt on vakuutukset pohjolassa ja täyskaskolla koko vuosi jotain 450e. Ja saa ajaa kesät talvet.
Sadekelin kisakumit on kyllä motovanteilla loistavat. Takanakki kulu itellä aika nopeesti, mutta edessä on ollu jo melko pitkään. Itellä on nyt takana pirellin diablo ja edessä kisakumi.
Itellä tosin oma pyörä nyt myynnissä. Aika takkusta näyttäs tuo pyöräkauppa olevan, nettimotossaki varmaan miljoona pyörää...
AriKa kirjoitti:Kertokaapas viisaammat miten vaihdan stefat 450 exc:n etuiskareihin?
:'( kirjoitti:Pitääkö nykyäänkin rakotulkin kanssa säätää tulppien kärkiin oikea väli? :-?
Uudella tulpalla jossa on kylä oikea koodi, kiertää paremmin, kiihtyy paremmin, mutta myös paukkuu enemmän.
On se jännää ku pikkupojat näyttää että pitäis vääntää vähän kaasua, niin mä otan kaasun pois pohjasta ja 3 sekunnin päästä putkessa pamahtaa niin ku haulikolla ampuis
joo|nas kirjoitti::'( kirjoitti:Pitääkö nykyäänkin rakotulkin kanssa säätää tulppien kärkiin oikea väli? :-?
Uudella tulpalla jossa on kylä oikea koodi, kiertää paremmin, kiihtyy paremmin, mutta myös paukkuu enemmän.
On se jännää ku pikkupojat näyttää että pitäis vääntää vähän kaasua, niin mä otan kaasun pois pohjasta ja 3 sekunnin päästä putkessa pamahtaa niin ku haulikolla ampuis
paukkuuko sulla vaikka päästät kaasun pieniltä kierroksilta?
itellä ei ainakaan sillon pauku, vaan pitää olla melko korkeet kierrokest et paukkuu.
onko toi ihan normaalia et alkaa pätkimää ku ajan ~8t kierroksilla tasakaasulla.?
eli koko ajan ei pätki mut sekkunin parin välei pätkäsee hiukan..
e: oletan et yamahas ja ktm:ssä on suht sama tekniikka...