ktm 450, 525

jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 19.5.2009 18:16

Onnea uuden pyörän johdosta!

Omani vm2005 exc 450 maksoi 6600e, ajettu 92h ja excelin enska vanteet kumeilla, smotovanteet kumeilla, polisportin karjikset.
Loud Pipes Save Lives.
joo|nas
Pyörä:
Wr 450f
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
21.6.2006 20:14

ViestiKirjoittanut joo|nas » 19.5.2009 20:03

joo|nas kirjoitti:mulla on ~1300€/vuosi täsykaskolla ja rek otteen mukaan 30kw. Eikä ole boonuksia kun kevari oli isän nimissä :s

joo en tiedä mistä ukkon kans revittiin toi! :D oikeesti vakuutukset onki jotain 850..... huomenna vakuutuslaitos kattoo kumminki uuden hinnan :)
no lol?
Saimon
Pyörä:
CRF 250R -06
Paikkakunta:
Oulu/Sodankylä
Liittynyt:
11.3.2002 22:07

ViestiKirjoittanut Saimon » 20.5.2009 23:21

Kovia vakuutussummia teillä. Toi fennia on hinnotellu ittensä pihalle prätkävakuutuksissa, itelläki oli viikon sielä, kunnes tuli eka lasku. Nyt on vakuutukset pohjolassa ja täyskaskolla koko vuosi jotain 450e. Ja saa ajaa kesät talvet.

Sadekelin kisakumit on kyllä motovanteilla loistavat. Takanakki kulu itellä aika nopeesti, mutta edessä on ollu jo melko pitkään. Itellä on nyt takana pirellin diablo ja edessä kisakumi.

Itellä tosin oma pyörä nyt myynnissä. Aika takkusta näyttäs tuo pyöräkauppa olevan, nettimotossaki varmaan miljoona pyörää...
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 21.5.2009 10:36

Saimon kirjoitti:Kovia vakuutussummia teillä. Toi fennia on hinnotellu ittensä pihalle prätkävakuutuksissa, itelläki oli viikon sielä, kunnes tuli eka lasku. Nyt on vakuutukset pohjolassa ja täyskaskolla koko vuosi jotain 450e. Ja saa ajaa kesät talvet.

Sadekelin kisakumit on kyllä motovanteilla loistavat. Takanakki kulu itellä aika nopeesti, mutta edessä on ollu jo melko pitkään. Itellä on nyt takana pirellin diablo ja edessä kisakumi.

Itellä tosin oma pyörä nyt myynnissä. Aika takkusta näyttäs tuo pyöräkauppa olevan, nettimotossaki varmaan miljoona pyörää...

Pyysin Pohjolasta tarjouksen ja täyskasko olis vuodesss 773e keskittämisalennuksella.

Joo tuli mieleen samanlainen ääni kun oli joskus mopossa nopeusmittarin anturissa vikaa, pitääpi tarkistaa se.
Kyllä mulla eturengas vähän vispaa kun edellinen omistaja on ryssiny niin että vanteen kehä on vähän kiero :lol: Mutta se on niin vähäistä ettei haittaa.
1. Pitäiskö muuten viedä pinnojen kiristykseen tai johkin kun kehä ei oo suora..? Siis lähinnä meinasin että eikös niistä jokin löysty ja osa kiristy kun kehä muuttaa asentoa? Tuskin edellinen omistaja on niitä käynyt kiristämässä, en usko että on huoltanut mitenkään koko pyörää :roll:

2. Mun pitäis vissiin vaihtaa nokkaketju kun kiristysvaraa on enää 3 hammasta? Mitä muuta kuin nokkaketju ja jäähynestettä pitäis samalla ostaa? Joutuuko koneen tiivisteet uusimaan kun sitä availen?

Kiitos Omega89:lle tarkistusohjeesta.
Loud Pipes Save Lives.
Ek1
Pyörä:
R1
Liittynyt:
9.5.2002 14:59

ViestiKirjoittanut Ek1 » 21.5.2009 15:46

:'( kirjoitti: Aika vähän kyllä :s Paljon tehot papereissa?

No mitäs veikkaat. 25kw:lla ajellaan tietty. :P Vois kyllä myydä kun on ikä painellut ohi tuosta pikku-a:sta aikoja sitten.
Black
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 21.5.2009 15:54

Ek1 kirjoitti:
:'( kirjoitti: Aika vähän kyllä :s Paljon tehot papereissa?

No mitäs veikkaat. 25kw:lla ajellaan tietty. :P Vois kyllä myydä kun on ikä painellut ohi tuosta pikku-a:sta aikoja sitten.

Ei ku aattelin vaa et eikö alkanu miettii onko tehoi liikaa :D
Loud Pipes Save Lives.
Ee-tu
Pyörä:
525 exc
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
14.12.2005 17:28

ViestiKirjoittanut Ee-tu » 22.5.2009 19:55

Moro. Funtsin tässä, että onko näissä 525:sissa erikseen vaihteisto öljyt vai kiertääkö moottoriöljyt vaihteiston kautta ja mikä on tarkka määrä öjyä sinne säiliöön 8) coolface
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 23.5.2009 13:47

Ee-tu kirjoitti:Moro. Funtsin tässä, että onko näissä 525:sissa erikseen vaihteisto öljyt vai kiertääkö moottoriöljyt vaihteiston kautta ja mikä on tarkka määrä öjyä sinne säiliöön 8) coolface

ei ole erikseen.
muistaakseni 1.2l menee
nismo..
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 23.5.2009 14:39

Kävin tuolla allrightilla penkittämässä:
53hp/52nm
Eli 38.98kw

Viritykset: V-Power bensa :D:D
Loud Pipes Save Lives.
AriKa
Liittynyt:
8.8.2006 13:44

ViestiKirjoittanut AriKa » 25.5.2009 13:15

Kertokaapas viisaammat miten vaihdan stefat 450 exc:n etuiskareihin?
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 25.5.2009 13:23

AriKa kirjoitti:Kertokaapas viisaammat miten vaihdan stefat 450 exc:n etuiskareihin?

Kokeile eka putsata ne hiekasta. Ohjekirja kertoo miten :D

Mut täs on etuiskarin huoltomanuaali http://slorider.com/KTM/manuals/WP4860MXMA2003.pdf
Loud Pipes Save Lives.
AriKa
Liittynyt:
8.8.2006 13:44

ViestiKirjoittanut AriKa » 25.5.2009 14:40

[/quote]
Kokeile eka putsata ne hiekasta. Ohjekirja kertoo miten :D

Mut täs on etuiskarin huoltomanuaali http://slorider.com/KTM/manuals/WP4860MXMA2003.pdf[/quote]

:D Nämä ohjeet on hyvät! Kiitän!
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 27.5.2009 14:21

Pitääkö nykyäänkin rakotulkin kanssa säätää tulppien kärkiin oikea väli? :-?

Uudella tulpalla jossa on kylä oikea koodi, kiertää paremmin, kiihtyy paremmin, mutta myös paukkuu enemmän.

On se jännää ku pikkupojat näyttää että pitäis vääntää vähän kaasua, niin mä otan kaasun pois pohjasta ja 3 sekunnin päästä putkessa pamahtaa niin ku haulikolla ampuis :lol:
Loud Pipes Save Lives.
joo|nas
Pyörä:
Wr 450f
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
21.6.2006 20:14

ViestiKirjoittanut joo|nas » 27.5.2009 19:41

:'( kirjoitti:Pitääkö nykyäänkin rakotulkin kanssa säätää tulppien kärkiin oikea väli? :-?

Uudella tulpalla jossa on kylä oikea koodi, kiertää paremmin, kiihtyy paremmin, mutta myös paukkuu enemmän.

On se jännää ku pikkupojat näyttää että pitäis vääntää vähän kaasua, niin mä otan kaasun pois pohjasta ja 3 sekunnin päästä putkessa pamahtaa niin ku haulikolla ampuis :lol:

paukkuuko sulla vaikka päästät kaasun pieniltä kierroksilta?
itellä ei ainakaan sillon pauku, vaan pitää olla melko korkeet kierrokest et paukkuu.

onko toi ihan normaalia et alkaa pätkimää ku ajan ~8t kierroksilla tasakaasulla.?
eli koko ajan ei pätki mut sekkunin parin välei pätkäsee hiukan.. :s
e: oletan et yamahas ja ktm:ssä on suht sama tekniikka...
no lol?
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 28.5.2009 8:09

joo|nas kirjoitti:
:'( kirjoitti:Pitääkö nykyäänkin rakotulkin kanssa säätää tulppien kärkiin oikea väli? :-?

Uudella tulpalla jossa on kylä oikea koodi, kiertää paremmin, kiihtyy paremmin, mutta myös paukkuu enemmän.

On se jännää ku pikkupojat näyttää että pitäis vääntää vähän kaasua, niin mä otan kaasun pois pohjasta ja 3 sekunnin päästä putkessa pamahtaa niin ku haulikolla ampuis :lol:

paukkuuko sulla vaikka päästät kaasun pieniltä kierroksilta?
itellä ei ainakaan sillon pauku, vaan pitää olla melko korkeet kierrokest et paukkuu.

onko toi ihan normaalia et alkaa pätkimää ku ajan ~8t kierroksilla tasakaasulla.?
eli koko ajan ei pätki mut sekkunin parin välei pätkäsee hiukan.. :s
e: oletan et yamahas ja ktm:ssä on suht sama tekniikka...

Korkeilta kierroksilta jos kaasu oli pohjassa.

Itellä pätki mutta ei enää ku vaihoin tulpan.
Loud Pipes Save Lives.