No itellä bigbore, stage 2 nokka-akseli ja yoshimuran rööri niin missään tapauksessa kadulla ei ole liikaa tehoa
Ainoastaan mitä tuntuu että metsässä saisi olla hieman rajoitetumpi. Eikä nuo huollot nyt niin paljoa muutu, ainoastaa riippuu mitä tahtia sitä pyörää vedättää. Jääradalla oli siis 2h välein öljyt eikä mitään 20h koko kone auki
Tärkein juttu mikä näissä nelareissa on tosiaankin öljyt, ne vaihdat heti kun pyöräs saat. Kone pitää hieman erillaista rallatusta verrattuna 2-tahtiin nokkaketjun ansiosta, mutta silti kannattaa kuunnella ettei mitään järkyttäviä ääniä kuulu. Muista myös katsoa iskunvaimentimet ettei ne vuoda ja laakerit. Tuo kireempi nokka nostaa hieman teho-aluetta ja pitäisin itte sitä oikeastaan plussana, helpoin tapa saada sitä haluttua tehoa.