ktm 450, 525

A.S
Pyörä:
Varastettu ja mopo myyty 2008.
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
8.3.2008 19:16

ViestiKirjoittanut A.S » 11.12.2008 0:57

Onko järkevää sijoittaa n. 6000e 2004 Exc 520 vai onko halvempaa/fiksumpaa ostaa esim 2000vm 4500e? Mitään parempaa tossa uudessa, vaikka olis paljonki ajettu? Kun toi ulkonäkö, paino ja teho kuiteskin aika lailla sama... Juu tiedän ihan uusi olisi paras, mutta kun ei ole sitä kahisevaa mitää +9k€ tässä..
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 12.12.2008 23:25

A.S kirjoitti:Onko järkevää sijoittaa n. 6000e 2004 Exc 520 vai onko halvempaa/fiksumpaa ostaa esim 2000vm 4500e? Mitään parempaa tossa uudessa, vaikka olis paljonki ajettu? Kun toi ulkonäkö, paino ja teho kuiteskin aika lailla sama... Juu tiedän ihan uusi olisi paras, mutta kun ei ole sitä kahisevaa mitää +9k€ tässä..

on järkevää.. (juuri 7500e sijoitettuna 525 exc:hen) ;)
nismo..
Ee-tu
Pyörä:
525 exc
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
14.12.2005 17:28

ViestiKirjoittanut Ee-tu » 13.12.2008 19:31

Miten nopeesti näistä saa muuten ekan männän vaihtaa ?
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 13.12.2008 21:28

Ee-tu kirjoitti:Miten nopeesti näistä saa muuten ekan männän vaihtaa ?

ei nopeasti.. mäntä kestää isältä pojalle (näin ainakin näissä "vanhemmissa) ;)

olettaen että ei ajeta kisaa..
nismo..
Laban
Pyörä:
625 SMC
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
13.2.2008 22:02

ViestiKirjoittanut Laban » 8.1.2009 17:30

ville__ kirjoitti:
Ee-tu kirjoitti:Miten nopeesti näistä saa muuten ekan männän vaihtaa ?

ei nopeasti.. mäntä kestää isältä pojalle (näin ainakin näissä "vanhemmissa) ;)

olettaen että ei ajeta kisaa..


Mutta öljyt sitten 500km välein. Männästä en tiedä, eli ei ainakaa huoltamisessa tuu tylsää, mutta tottakai se on vaivan arvosta.
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 8.1.2009 20:00

Laban kirjoitti:
ville__ kirjoitti:
Ee-tu kirjoitti:Miten nopeesti näistä saa muuten ekan männän vaihtaa ?

ei nopeasti.. mäntä kestää isältä pojalle (näin ainakin näissä "vanhemmissa) ;)

olettaen että ei ajeta kisaa..


Mutta öljyt sitten 500km välein. Männästä en tiedä, eli ei ainakaa huoltamisessa tuu tylsää, mutta tottakai se on vaivan arvosta.

niin hän se on..
nismo..
Laban
Pyörä:
625 SMC
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
13.2.2008 22:02

ViestiKirjoittanut Laban » 13.1.2009 23:38

Ymmärtääkseni mäntä pitäis siinä ~15tkm vaihtaa. Taas tottakai olettaen ettei aja kisaa.
SnaG
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.10.2005 18:44

ViestiKirjoittanut SnaG » 21.1.2009 19:35

Mite nää 525 kotkat sit menee ja kulkee semmosiaa ihan kivoil väleil. Ja kärsiikö lähtee huristelee 200km päähän?
Allekirjoitus on heikoille
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 21.1.2009 21:27

SnaG kirjoitti:Mite nää 525 kotkat sit menee ja kulkee semmosiaa ihan kivoil väleil. Ja kärsiikö lähtee huristelee 200km päähän?

olen kuullut että raskailla väleillä päästään jopa 150-160km/h luokkaan ja kyseiset välit soveltuu myös katuräppäilyyn..

eihän tollanen matka ole mikään.. eikun baanalle vaan..

kesällä itsekkin tulee kyseistä matkaa ajettua mökille..
nismo..
SnaG
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.10.2005 18:44

ViestiKirjoittanut SnaG » 22.1.2009 9:07

Nonnih. Jossakin nettimoton ilmotukses väitettiin huippujen olevan jopa 180km/h.

Ja tässäkun hieman pyörää tutkinut, niin ei tämä olekkaan niin huoltotiheä mopo kuin väitetään.
Allekirjoitus on heikoille
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 22.1.2009 21:37

SnaG kirjoitti:Nonnih. Jossakin nettimoton ilmotukses väitettiin huippujen olevan jopa 180km/h.

Ja tässäkun hieman pyörää tutkinut, niin ei tämä olekkaan niin huoltotiheä mopo kuin väitetään.

no joo kyllähän sellasetkin välit varmaan saa laitettua mutta katuräppäilyyn eivät taida sopia ja ylipäätänsäkkään mitään järkeä tollasissa väleissä..

näinhän se on.. kaikki vaan puhuu että 1h ajoo ja 2h huoltoo mutta todellisuudessa jotain ihan muuta..

tosiaan enimmäkseen öljyjen vaihtoahan tuo huolto on.
nismo..
Griini
Liittynyt:
15.5.2006 19:48

ViestiKirjoittanut Griini » 22.1.2009 23:02

Oma meni 155 oikeata, en muista mitkä välit oli, melko pitkät kuitenki.

Huolloista myös, että en joutunu itekään juuri muuta tekemään ku öljyjä vaihtelemaan, ilmanputsari pysy puhtaana katuajossa, venat kerran säädetty, sen jälkeen ei ollut enää tarvetta niihin koskea. Ei läheskään niin paljoa tarvitse huoltaa ja räpeltää kuin annetaan ymmärtää.
KuuL
SnaG
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.10.2005 18:44

ViestiKirjoittanut SnaG » 22.1.2009 23:11

Noni, kaamee kotari kuume :D Saatava piikki eka alta
Allekirjoitus on heikoille
SnaG
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.10.2005 18:44

ViestiKirjoittanut SnaG » 24.1.2009 0:11

Mite näis menee nää tunnit? Ja paljo on "mahoton" ajettu tuntimääräis täl mopol?
Allekirjoitus on heikoille
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 24.1.2009 12:32

SnaG kirjoitti:Mite näis menee nää tunnit? Ja paljo on "mahoton" ajettu tuntimääräis täl mopol?

oon lukenut eri foorumeilta että jotkut on ajanut jotain 300h-400h ilman koneen aukasua..
eli räppäillä saa aika huolella.
nismo..