eli eikun kurit pois ja baanalle vertaa, minun suzuki on aika mukava ajaa vääntökäyrää tutkiessa ja on 32hp abaut, sama kuutiotilavuus. Puuttuu toki läpät ja pakoaukonsäädin mutta ei niitä niin tarvitsekaan näin matalatehoisessa.
jerry125cc kirjoitti:MCL kirjoitti:MänTä kirjoitti:voin luvata ettei tuommoisella pelillä VOI ajaa siististi. Kone kun on luonteeltaan aivan kuin kevari.
Noista uudemmista räsistä ja rgv tehtaat lupaavat 72.5hp koneelta,eli litrateholtaan vastaa jotain räsä/mitoa.Ja mitä noiden penkityksiä kattelin niin kone viee myös pienemmillä kierroksilla
No ei todellakaan vie . Meneehän sellanen paremmin kuin piikki, mutta silti ei mihinkään alhaalta. Suomeen tuodut rgv:t ovat 54 heppasia versioita (ainakin rek. otteen mukaan). Muistaakseni jotain ahdistuksia laitettu putkeen päästöjen takia.
MänTä kirjoitti:tuo pienillä kierroksilla ajaminen ei ole suositeltavaa kun esim vaihteisto ei tykkää siitä. Nuo mokomat kun on suunniteltu kierrätettäväksi. Mutta toki keskirekisteriä voi käytellä huoletta.
MänTä kirjoitti:ei voi muuta sanoa kuin että unohda käyttöpyöränä.
CUBIX kirjoitti:Tjooh iten oon ainakin ollu tyytyväinen tohon ZZR:ään onhan se mopo mutta pärjää liikenteessä ja ite mielummin sillä ajan kun vanhalla 90vm tzr yms... toikin on vähän mielipide asia