:'( kirjoitti:Ja luulis osaavan päätellä siitä että kyselen netissä tollasta, etten osaa itse päättää
Muuthan sitä pyörää katsoo, mä istun päällä
siis juokset perässä no ei vaiskaa.. osta sähkönsiniset vanteet, vois sopiikki!
joo|nas kirjoitti::'( kirjoitti:Ja luulis osaavan päätellä siitä että kyselen netissä tollasta, etten osaa itse päättää
Muuthan sitä pyörää katsoo, mä istun päällä
siis juokset perässä no ei vaiskaa.. osta sähkönsiniset vanteet, vois sopiikki!
Ee-tu kirjoitti:Tietääkö kukaan mistä sais nopeesti 525 exc vm 05:sen vauhtipyörän ulosvetäjää kun maahantuojalta tilattaessa menee yli kuukaus
Niin hyvät kelit ettei kestä oottaa niin kauan.
Ace] kirjoitti:Paljo 530exc:ssä on hepoa ja minkä ihmeen takia ktm.comissa sanotaan että sen kuutiotilavuus on 510.jotain??
Paljonko kulkee vakio väleillä, keuliiko kaasustaa onko tappovehe, kuolenko jos ajan täysiä ja keulin ympäri? Keuliiko tuommonen edes täyessä vauhissa??
Ace] kirjoitti:Paljo 530exc:ssä on hepoa ja minkä ihmeen takia ktm.comissa sanotaan että sen kuutiotilavuus on 510.jotain??
Paljonko kulkee vakio väleillä, keuliiko kaasustaa onko tappovehe, kuolenko jos ajan täysiä ja keulin ympäri? Keuliiko tuommonen edes täyessä vauhissa??
:'( kirjoitti:Ace] kirjoitti:Paljo 530exc:ssä on hepoa ja minkä ihmeen takia ktm.comissa sanotaan että sen kuutiotilavuus on 510.jotain??
Paljonko kulkee vakio väleillä, keuliiko kaasustaa onko tappovehe, kuolenko jos ajan täysiä ja keulin ympäri? Keuliiko tuommonen edes täyessä vauhissa??
HAhaha aika pelle viesti mut vastaan asiallisesti.
EXC 520,525 ja 530 on kaikki 510 kuutioisia. 530 on se malli eikä tilavuus, niin sitä meitä kusetetaan
530EXC:hän on enduro että vakioväleillä tuskin yli 130 kmh mennään, mutta jos laitat smotot ja todella pitkät välit JA jätät järjen kotiin niin saatat päästä 185 km/h..Ilmanvastus on kova.
Enduroväleillä keulii kaasusta vielä kolmosellakin jos nykäsee. Väleistähän se riippuu. Itellä 450EXC keulii kakkosella kaasusta ja välit on sellaset että kulkee smotoilla 170kmh. En sanoisi tappovehkeeksi, kyykyt on niitä koska ne kulkee aivan liian kovaa, mutta teho/paino suhteeltaan tällänen saattaa lähteä käsistä kokemattomalla. Jos sulla on piikkinen kotari niin en usko sulla olevan mitään ongelmaa ajaa tuollaista, tarkasti vaan pidät sen kaasun puolessa välissä, koska saattaa yllättäen keula pyrkiä ilmaan isollakin vaihteella ilmaan kun kiihdytät mutkassa pieneen töyssyyn vahingossa..
Keulii toki täydessä vauhdissa, mutta se riippuu väleistä. Jotkut on saanu 525 keulan 120 km/h vauhdissa kytkinpommilla ja mega voimakkaalta tangon repäisyllä.
SPRITE-- kirjoitti:Kuinka tiheään tuollasta 525 exc:tä pitää huollella? Jos joku viittis pistää vähä inffoa, että mitä kuuluu tehdä missäkin kilometrimäärässä. Kuinkas usein öljyt vaihtoon ja putsarin pesu?
henkka100 kirjoitti:Tuli itekkin investoitua nyt tuommoiseen 450 kotariin. Hyvin toiminut nämä muutaman päivän mitä on tullut ajeltua, ja tehoa tuntuu olevan A1 hussen jälkeen vähä turhankin paljon. Ensimmäinen vika paljastui tänään, seisontajalka tipahti paikoiltaan
:'( kirjoitti:AriKa kirjoitti:Kertokaapas viisaammat miten vaihdan stefat 450 exc:n etuiskareihin?
Kokeile eka putsata ne hiekasta. Ohjekirja kertoo miten
Mut täs on etuiskarin huoltomanuaali http://slorider.com/KTM/manuals/WP4860MXMA2003.pdf
:'( kirjoitti:henkka100 kirjoitti:Blaablaa
Haha itellä oli kans jalka paskana. Sitä oli pidetty löysällä ja oli jo kulunut niin paljon että pitäis vaihtaa uuteen.. No amispatentilla se nyt on kiinni. Sitte oli vaikka kuinka monta pulttia vedetty jengattomaksi tai aivan liian tiukalle.
Ei kannata laittaa kovin tiukallle öljyproppua ja muita mitä avaat öljyjen vaihdossa, koska ne ainakin mulla kiristyy aivan älyttömän tiukalle itsestään, etkä välttämättä saa enää irti