ktm 450, 525

BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 9.10.2009 22:19

Onko jotain kikkaa jolla sais kiihdytyspumput pois pelistä ku vehje on parkissa? Ettei se ruikkis kokoajan bensaa jos joku vääntelee kahvaa.

Vai riittääkö että pistää bensahanan kiinni?

Kyseessä siis -08 450exc-r.
henkka100
Pyörä:
KTM 450 EXC -06
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
28.8.2007 20:40

ViestiKirjoittanut henkka100 » 10.10.2009 21:26

Haha, en o yksin ongelmani kanssa. Joku oli ystävällisesti käyny pumppailemassa kahvaa ku pyörä koulun pihalla parkissa, ei lähe kovinkaan helposti käyntiin sen jälkeen. Kyllä se bensahanan sulkeminen varmaa jonkinverran auttaa asiaa, ei ainakaan pääse enempää bensaa läpi mitä kaasarissa/letkuissa on.
änkkä
Pyörä:
Ktm 125, Ktm 530 exc 10'
Liittynyt:
10.3.2009 17:54

ViestiKirjoittanut änkkä » 14.10.2009 0:51

oks 530 kotaris jotai noin 65 hp? entä 450?
Visukinttu
Pyörä:
eijjole
Paikkakunta:
espåå
Liittynyt:
22.9.2008 1:37

ViestiKirjoittanut Visukinttu » 14.10.2009 12:42

Vajaata 50 konia palloilta lähtee noista 450 kuutioisista.
henkka100
Pyörä:
KTM 450 EXC -06
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
28.8.2007 20:40

ViestiKirjoittanut henkka100 » 17.10.2009 13:38

änccä kirjoitti:oks 530 kotaris jotai noin 65 hp? entä 450?


Ei taida tosta 530 paljo enempää hevosia irrota mitä 450. 10Nm enemmän löytyy tosin vääntöä. Husaberin 650 irtoo toi noin 65hv takaselta.
a.juusela
Pyörä:
525 XC
Paikkakunta:
HELSINKI AITO TAAGI MEININKI!
Liittynyt:
1.6.2007 23:40

ViestiKirjoittanut a.juusela » 18.10.2009 17:49

Hihhihih... Nytten on 525 tallissa.. 8)

Nytten pitäs varustella vain pyörää hitusen, virtalukko monkeyn, ja kahvan lämppärit.

Miten saan virtalukon kytkettyä niin että startti pyörii vasta, kun virrat on kytketty ja mistäköhan saisi molempien kytkemiseen kaavoja.
Myydään. Mäntiä ktm http://www.motot.net/talli/osat/id10782/

Myydään. http://www.motot.net/talli/osat/id10783/
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 23.10.2009 1:32

Vedä myös startti nappulan johto virtalukon läpitte.
a.juusela
Pyörä:
525 XC
Paikkakunta:
HELSINKI AITO TAAGI MEININKI!
Liittynyt:
1.6.2007 23:40

ViestiKirjoittanut a.juusela » 23.10.2009 18:06

Pitäiskö noissa nelareitten mukana tulla jokin säätötaulukko? vaikka kone lämmin niin nopeasti kaasua antaessa sammuu taikka booaa ihan kunnolla. Vai onko niin että nelareilla ei voi tehdä todellanopeaa kaasunavausta.?
Myydään. Mäntiä ktm http://www.motot.net/talli/osat/id10782/

Myydään. http://www.motot.net/talli/osat/id10783/
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 24.10.2009 21:48

Kaasarin säädöillä ja SXS- kiihdytyspumpun jousella tuo booailu pitäisi saada aika hyvin kuriin

Tuolta siis jousi.
V-V-VVjalkåkenäläinänen
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 25.10.2009 22:16

Ois tarkotus tilata Belrayn 4T Thumper Racingina tynnyri kimppaan ja mietin että 10W-40 vai 20W-50?
änkkä
Pyörä:
Ktm 125, Ktm 530 exc 10'
Liittynyt:
10.3.2009 17:54

ViestiKirjoittanut änkkä » 25.10.2009 23:59

OT. Motokeitaal 450 exc rekisteröitynä 11478,80 onko toi smotoilla? jos ei, paljoko tulee lisähintaa? paljo maksaa kummilki vanteil? entä toi 525? tietoa kellää?
H3ntun3n
Pyörä:
Nissan Skyline
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2007 23:09

ViestiKirjoittanut H3ntun3n » 26.10.2009 0:07

änccä kirjoitti:OT. Motokeitaal 450 exc rekisteröitynä 11478,80 onko toi smotoilla? jos ei, paljoko tulee lisähintaa? paljo maksaa kummilki vanteil? entä toi 525? tietoa kellää?

Soita sinne ja eipä taida olla smotoilla
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 26.10.2009 16:57

änccä kirjoitti:OT. Motokeitaal 450 exc rekisteröitynä 11478,80 onko toi smotoilla? jos ei, paljoko tulee lisähintaa? paljo maksaa kummilki vanteil? entä toi 525? tietoa kellää?

Kato listahinnat keitaan sivuilta ja lisää siihen 1500€ niin saat kaksilla vanteilla.
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 28.10.2009 8:42

Joo kävinpähän eilen tuommosta -01 400exc:tä kahtomassa. Pari kysymystä olis, kun siinä ei vilkkuja eikä katkaisijoita näyttäny olevan, niin saako siihen maahantuojalta jotain vilkkuasennussarjaa tms? Ja sitte mittarina oli pelkkä sigma, jonka myyjä väitti olevan vakionakin. Onkohan mahdollisesti totta? Mittarlukema ei siis ollut varma, kun sigmasta oli vieläpä paristot lopussa, mutta myyjä väitti kilometrejä olvan 5-6 tkm. Minkäslaista remppaa ois tiedossa tuommoiseen? Ensin kannatais varmaa tsekata nokkaketju ja venojen säätö. Öljyt ja suodattimet oli just vaihettu. Kai tuolla pari tuhatta ajais ennen mäntäremppaa. Mitäs mäntärempan yhteydessä, muutaku mäntä, laakereita alakertaan? Tehoo siinä oli ainakin minulle riittävästi, sen verran lähti tuon dt:n jälkeen. :D Sanokaas oisko tuommosessa pyörässä järkeä, ite jäin kyllä koukkuun. :lol:
Mikes
Pyörä:
Suzuki GSXR -89 TBO
Liittynyt:
18.2.2003 14:04

ViestiKirjoittanut Mikes » 28.10.2009 9:43

Riku Rassi kirjoitti:Joo kävinpähän eilen tuommosta -01 400exc:tä kahtomassa. Pari kysymystä olis, kun siinä ei vilkkuja eikä katkaisijoita näyttäny olevan, niin saako siihen maahantuojalta jotain vilkkuasennussarjaa tms? Ja sitte mittarina oli pelkkä sigma, jonka myyjä väitti olevan vakionakin. Onkohan mahdollisesti totta? Mittarlukema ei siis ollut varma, kun sigmasta oli vieläpä paristot lopussa, mutta myyjä väitti kilometrejä olvan 5-6 tkm. Minkäslaista remppaa ois tiedossa tuommoiseen? Ensin kannatais varmaa tsekata nokkaketju ja venojen säätö. Öljyt ja suodattimet oli just vaihettu. Kai tuolla pari tuhatta ajais ennen mäntäremppaa. Mitäs mäntärempan yhteydessä, muutaku mäntä, laakereita alakertaan? Tehoo siinä oli ainakin minulle riittävästi, sen verran lähti tuon dt:n jälkeen. :D Sanokaas oisko tuommosessa pyörässä järkeä, ite jäin kyllä koukkuun. :lol:


Tuo 6000km kuulostaa varsin pieneltä luvulta, jos pyörä on 8 vuotta vanha. Jos tuo 6000km on ajettu esim. keskinopeudella 40km/h niin sehän tekee 150h ajoa. Sen kun jakaa 8 vuodelle sehän on niinkin vähän kun alle 19 tuntia ajoa vuodessa. Ei tässä mitään sen kummempaa ollut, mutta kannattaa pikkasen kyseenalaistaa noita kilometrejä.