Mikes kirjoitti:st1100 kirjoitti:Mikes kirjoitti:
Ei kun meinasin et sillä 250cc 4t llä pitäs olla aika kova kaveri laskemaan jos minua kovempaa pystyis menemään. Noilla 250cc 2t kilpapyörillä mennään sitten aivan eri vauhtia, melkein isojen sporttipyörien vauhtia. Vaatii tietysti kovan kuskin ja helkkaristi tietotaitoa et sen pyörän saa menemään hyvin.
No mikä se kaverisi pyörä millä ajoit oli!? Motoparkissa on niin pitkiä suoria että se todella vaatii paljon voimaa, mikään kovin mielenkiintoinen se ei ole.
R6R Yamaha. Vai Motopark liian nopee, siinä sun pyörässäs ei siis ole tarpeeks voimaa rata-ajoon, tässähän sen nyt selkeästi näkee. Motopark on kuitenkin Suomen paras moottorirata, mutta ei sitäkään voi verrata esim. Euroopassa sijaitseviin oikeisiin kilparatoihin.
Sanoinko liian nopee? Lue: Tylsä, suora-jarrutus-kiihdytys-jarrutus-kiihdytys rata, alastarossa on sentään muutama puolinopea kaarre. Olen samaa mieltä että suomesta ei löydy yhtäkään edes keskitason moottorirataa. Kaskun eivät ole rakentaneet tänne rataa missä on 2 kilometrin mittasta suoraa jota voi sitten kiihdytellä 6 satkuilla ja tonnisilla edes takasin. Pirun kivaa ja hauskaa sekä taitoa vaativaa. Näiden pyörien väliilä on ainakin puolen sekunnin ero kiihtyvyydessä varttimaililla mutta senhän tuntee perstuntumallakin, eikö?
ps. tallista löytyy tällä hetkellä 5 pyörää joista suurin on tonnisatanen, busakin oli muttei ole enää.
Mitä muuten sait siitä että tulit 250 palstalle mollaamaan pienimoottorisia pyöriä? Oma motiivini on se, että alottelijoiden ei mielestäni tänä päivänä tule ostaa 600 kuutioista ensi pyörää, se on yksinkertisesti liian vaarallinen, mikä oma motiivisi oli kun tänne tulit keskustelemaan?