Kumpikohan olisi parempi vaihtoehto, Hornetti vai Yamahan fz6-n? Onko näillä edes mitään suuria eroja? Budjetti pyörii siinä 5000e:n tienoilla että nuo 2007 ja uudemmat hornetit jäävät siis pois laskuista.
Spin kirjoitti:Itseäkin taas puraissut pyöräkuume 13v tauon jälkeen. Aikanaan omistin -91 Kawan ZZ-r 600:sen. Muuten hyvä pirra mutta kakkosvaihdetta ei tahtoneet edes huollossa saada toimimaan (hyppäsi pois kiihdytyksessä). Nyt siis joku edullinen pyörä taas ois pitkän tauon jälkeen hakusessa. Mitähän vaihtoehtoja kokeneemmat suosittelis hintaluokassa n.3000e.
Itse olen hivenen katsellut Kawan ZX-7r:ää ja Suzukin gsx-r 750:stä. Gixxeristä tuohon hintaan saa juurikin noita 90 luvun alkupuolen vehkeitä. Onko tuollainen paljonkin surkeampi kuin esim. hitusen tuoreempi (uudemman mallin) 600:nen? Ja miten taas erot esim. -92 Suzukin ja ensimmäisten ZX-7R:n välillä? Ensimmäinen tuon mallin Kawahan tais tulla -96.
Onko muita ehdokkaita? CBR ei jostain syystä sytytä itseä laisinkaan.
eVoZ kirjoitti:Nohniin, olen tässä miettiny ekaa isompaa (600) pyörää ja vaihtoehtoja olis aika monia. Ens kesänä tosiaan pääsee vasta ajelemaan mutta pitää aloittaa tarpeeksi aikaisin suunnitteleminen mitäs suosittelisitte ekaksi pyöräksi, voisi olla katettu ja tehoakin saisi olla mukavasti?
SirKaarlo kirjoitti:eVoZ kirjoitti:Nohniin, olen tässä miettiny ekaa isompaa (600) pyörää ja vaihtoehtoja olis aika monia. Ens kesänä tosiaan pääsee vasta ajelemaan mutta pitää aloittaa tarpeeksi aikaisin suunnitteleminen mitäs suosittelisitte ekaksi pyöräksi, voisi olla katettu ja tehoakin saisi olla mukavasti?
Blablab ja liikaa tehoa ja Suzuki ja Jenkkipyörät. Koita lukea vaikka kolme edellistä sivua ensin ajatuksella, sitten kohdistat omia toiveita, mietit mitä haluat jne. Samat jorinat tähän kuitenkin tulee, kuin 20 aiemmalla sivulla.