http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... =747276&PN[0]=owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php
ville__ kirjoitti::'( kirjoitti:Kumpi?
2003 KTM, ajettu 4500 km, 5700 e, smotot, 4300 km kohdalla vaihdettu: mäntä, laakereita, vaihteiston ratas. Ilmeisesti aika kovaa ajoa tai kusetetut kilometrit..?
2004 KTM, ajettu 7880 km, 6100 e, öljyjä ja putsareita vaihdeltu, smotot, isompi etujarrulevy,
2004..
:'( kirjoitti:vvalde kirjoitti:Mietiskelin tossa, kun kattelin kotarin -08 smr 450 kisapyörää, että on kyllä niin porno. Tieätääkö kukaan, etta saako kilpiin, jos laittaa valot ja vilkut, kuristaa ja vaihtaa vaikka tieliikennenakit yms.?
Ei Suomessa.
vvalde kirjoitti::'( kirjoitti:vvalde kirjoitti:Mietiskelin tossa, kun kattelin kotarin -08 smr 450 kisapyörää, että on kyllä niin porno. Tieätääkö kukaan, etta saako kilpiin, jos laittaa valot ja vilkut, kuristaa ja vaihtaa vaikka tieliikennenakit yms.?
Ei Suomessa.
OK...oikeestaan nyt ku tarkemmin kattelin ni smr ja exc on melkeenpä identtiset. eli fiksuinta on siis ostaa exc
vvalde kirjoitti::'( kirjoitti:vvalde kirjoitti:Mietiskelin tossa, kun kattelin kotarin -08 smr 450 kisapyörää, että on kyllä niin porno. Tieätääkö kukaan, etta saako kilpiin, jos laittaa valot ja vilkut, kuristaa ja vaihtaa vaikka tieliikennenakit yms.?
Ei Suomessa.
OK...oikeestaan nyt ku tarkemmin kattelin ni smr ja exc on melkeenpä identtiset. eli fiksuinta on siis ostaa exc
snuarrow kirjoitti:venttiilivälykset tarkistetaan keinuvivun ja venttiilivarren välistä, ota venttiilikoppa irti ja kato rakotulkilla, ei oo mitään ydinfysiikkaa.