Vaikka sillä teholla onki merkitystä niin tuo kawan kakspuokki voi olla ihan yllättävän "säväyttävä". Uuet ruiskuohjelmat tuo kuuleman mukaan mukavan kaasunvastauksen ja ihan kiitettävät tehot, ja nämä yhdistettynä ketteryyteen ja keveyteen (mitä ainaki ite oppinu arvostamaan smotossa/enskassa) oikeella ajotyylillä saa varmasti hymyn herkkään.
Oma mielipide on se, että taitaa helpoimmalla päästä tehoja, katu- sekä maasto-ominaisuuksia ja helppoa ylläpidettävyyttä hakiessa, kun hommaa isompikuutioisen pyörän, kuten kotarin isommat lc:t tai hussen katusmotot. Hinnat on tietty korkeemmat, mutta ne on ainaki "varmoja" pyöriä.
Niin ja se, että jos pyörä on smotona eikä matkaa tule ajettua (ei mitään kevyintä hommaa sellasella ) niin kyllä se 10tkm huoltovälikin on aika pitkä, ei se kyläraittia ajamalla ehkä ihan kuukaudessa täyty